خبرگزاری کار ایران

سورپرایز برانکو ایوانکوویچ مقابل استقلال لو رفت

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۸۴۳

در فاصله ساعاتی مانده به دربی برانکو تیمش را پشت درهای بسته تمرین داد تا کسی از نقشه‌هایش سر در نیاورد.

به گزارش ایلنا، هر چند تیم او آنقدر بازیکن کم دارد که ابهامات زیادی درباره ترکیب اصلی‌اش وجود ندارد و آنچه بیشتر پنهان و مبهم به نظر می‌رسد، استراتژی او در این مسابقه و جزییات مربوط به سیستم و شرح وظایف بازیکنان در زمین است.

این گزارش تمرین مختصری است که سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از تمرین عصر سه شنبه داده: «سرخپوشان تمرین امروز سه‌شنبه سوم مهرماه 1397 را پس از صحبت‌های کوتاه برانکو، با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مارکو آغاز کردند. بازیکنان در نخستین مرحله تمرین در 3 گروه به فوتبال هدفمند و تحت فشار روی آوردند. سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه زیر نظر برانکو به ارسال از جناحین و ضربه سر به سمت دروازه کوچک پرداخته و گروه دوم نیز با زلاتکو، شوتزنی را در دستور کار قرار دادند. مهم‌ترین برنامه قرمزپوشان در تمرین، سانتر از جناحین و مرور کارهای دفاعی، حمله و ضربه به سمت دروازه بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد. پس از آن بازیکنان بدن‌ها را سرد کردند و راهی رختکن شدند. محسن ربیع‌خواه هم در کلیه مراحل تمرین، همبازیانش را همراهی کرد. علی علیپور، گادوین منشا و علیرضا بیرانوند پس از پایان تمرین، برنامه و تمرینات ویژه‌ای را برای گلزنی و مهار دروازه‌بان در دستور کار قرار دادند.»

واقعیت این است که از این گزارش مختصر چیزی بیرون نمی‌آید و دستگیرتان نخواهد شد اما با نگاهی به تصاویر این تمرین به نظر می‌رسد امید عالیشاه در ترکیب اصلی نیست. در آخرین تمرین پرسپولیس گادوین منشا در کنار علی علیپور تمرینات اختصاصی خود را با علیرضا بیرانوند دنبال کردند و حسابی گلر تیم‌شان را محک زده‌اند.

با این شرایط به نظر می‌رسد مهاجم نیجریه‌ای سرخپوشان که برانکو ایوانکوویچ بعد از نیمکت نشینی طولانی مدت اکنون به او بار دیگر اعتماد کرده، در خط حمله این تیم حاضر شود و در کنار علی علیپور به دنبال گشودن دروازه آبی‌ها باشند. 

اینچنین که مشخص است با بازگشت سیامک نعمتی به ترکیب اصلی و آمادگی بالای این بازیکن، او در خط میانی حاضر خواهد شد و در کنار بشار رسن ، کمال کامیابی نیا و همچنین احمد نوراللهی حاضر می‌شود و امید عالیشاه بعد از هفته‌ها راهی نیمکت خواهد شد.

حضور امید عالیشاه روی نیمکت پرسپولیس باعث خواهد شد تا برانکو ایوانکوویچ برخلاف دیدارهای قبلی بتواند روی نیمکت تیمش نیز در بازی دربی حساب ویژه باز کند و با قرار دادن یکی از گلزنان دربی که تاکنون شکستی نیز در این رقابت‌ها تجربه نکرده، شانس دستیابی به گل را در نیمکت نیز جستجو کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز