خبرگزاری کار ایران

پیروزی شاگردان خسرویار در دیدار تدارکاتی برابر اردن

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۶۳۴

دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال جوانان بانوان ایران و اردن در ورزشگاه آرارات با پیروزی ملی پوشان ایران به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شاگردان کتایون خسرو یار در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم اردن رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ به بر ۲ به سود تیم ایران به پایان رسید. گلهای ایران را گلنوش خسروی در دقیقه ۳۴ و ۸۸ ،فاطمه شبان در دقیقه ۳۷ و فاطمه قاسمی در دقیقه۵۳ به ثمر رساندند. 

گفتنی است، این دیدار از ساعت 11 امروز چهارشنبه، چهارم مهرماه در ورزشگاه آرارات برگزار شد که مهسا قربانی به عنوان داور و زهرا امدادی و سمیه براتیه نیز به عنوان کمک های وی این دیدار سوت می زند.

همچنین مهناز ذکایی داور چهارم این دیدار است. زهرا فروزنده به عنوان ناظر داوری و نادره درودیان به عنوان نماینده مسابقه در این بازی حضور دارند. حدود ۴۰ تماشاگر این دیدار را از نزدیک نظاره کردند. 

همچنین دکتر لیلا صوفی زاده- رئیس کمیته بانوان به همراه خانم ها مشت زن و ریخته گر از معاونین دفتر هماهنگی نظارت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک تماشا کردند. 

نیلوفر اردلان کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال بانوان این دیدار را تماشا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز