خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه شورای شهر رشت:

مخالف شهردار غیر بومی برای رشت هستم/ شهردار بومی به شهر تعلق خاطر دارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۵۵۷

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر رشت گفت: با حضور و فعالیت شهردار غیر بومی برای شهرداری رشت مخالفم و این موضوع از مطالبات و خواسته های مردم شهر رشت است.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با انتقاد از تلاش های پشت پرده برخی به منظور انتصاب شهردار غیربومی برای رشت، بیان کرد: شهر رشت تجربه خوبی درباره انتخاب شهردار غیر بومی ندارد و با توجه به اینکه شهروندان نیز خواهان حضور فردی بومی در جایگاه شهردار رشت هستند، انتظار می رود به این موضوع جامه عمل پوشانده شود.

وی با تاکید بر اینکه شهر رشت نیازمند حضور فردی آشنا به امور شهری است، تصریح کرد: شهردار آینده رشت باید فردی آشنا به امور، متعهد، کارآمد و پاکدست بوده و از مدیریت اجرایی خوب و قوی برخوردار باشد.

شیرزاد افزود: شهر دار آینده رشت باید فردی باشد که تمام وقت در خدمت مردم شهر بوده و با اقدام جهادی و حضور میدانی در راستای رفع مشکلات و نواقص موجود شهر گام بردارد.
 
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه یک فرد بومی نسبت به شهرش تعلق خاطر دارد، گفت: همکاران شورایی به عنوان منتخبین مردم رشت باید در تصمیمات خود نسبت به خواسته های شهروندان توجه داشته و امانتداران خوبی برای آرای مردمی باشند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز