خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مدیرعال تراکتورسازی مطرح شد:

پاسخ تراکتورسازی به حضور روبرتو کارلوس و اریکسون در تبریز

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۴۵۵

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد شرایط این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر علیرضا اسدی در نشست خبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما تلاش کردیم تیم را سازماندهی کنیم تا تراکتورسازی در حد توقعات و لیاقت مردم ظاهر شود.

وی افزود: دلیل اینکه من زیاد مصاحبه نمی‌کنم این است که مصاحبه فردی را دوست ندارم ولی حاضرم هر روز و هر ماه در خدمت خبرنگاران باشم ولی مصاحبه تک نفره را دوست ندارم. در فدراسیون فوتبال هم چنین شرایطی داشتم و به صورت انفرادی مصاحبه نمی کردم. روحیه من بگونه‌ای است که ترجیح میدهم در جمع صحبت کنم و مصاحبه انفرادی نداشته باشم چون نوعی رانت محسوب می شود.

وی گفت: ساختار سازمانی باشگاه تراکتورسازی یک هیئت مدیره و مدیرعامل دارد و مالک باشگاه هم حقوق خاص خود را دارد. تمام کسانی که در چارت سازمانی باشگاه حضور دارند وظایف خاص خود را دارند و تلاش می‌کنند تا به تراکتورسازی خدمت کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: خدمتی که هر کس در باشگاه انجام می دهد باید با توجه به بخش خصوصی در طول یک سال ارزش افزایی داشته باشد. تبدیل بخش دولتی به بخش خصوصی در چندین فاز اتفاق می افتد. در بخش خصوصی شما نمیتوانید هیئت مدیره و مالک این باشگاه را محدود به نظرات خودتان بکنید و این اجازه را نداده اید چون مسئول سطح بالا هزینه‌های مالی و معنوی را پرداخت میکند و نسبت به سطح مسئولیت خود می‌تواند ارتباطات را تعیین کند.

دکتر اسدی تأکید کرد: نتایج هفته های اخیر برای تیم بزرگ تراکتورسازی راضی کننده نیست ولی فوتبال شرایط خاصی دارد و باید صبور باشیم.

وی ادامه داد: من مدیر پروازی نیستم. از زمان انتخاب به مدیرعاملی از صبح تا شب در باشگاه حضور دارم و کارهای باشگاه را انجام میدهم و هرگاه میزان مراجعات به اتاق من تمام شد، می توانم پاسخگوی سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه باشم و طرح هایی که در ذهنم وجود دارد را عنوان کنم.

وی اذعان داشت: هواداران، مهم ترین ارکان یک باشگاه هستند و ما در حوزه مدیریت، سعی می کنیم نگرانی ها را بگیریم و با سیاست هایی از جمله سکوت، بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به هیچ وجه به دنبال بی حرمتی به مخاطبانمان نیستیم.

وی تاکید کرد: تعدادی از بازیکنانی که قبلا خریداری شده بودند و مسائل مالی مربوط به آن‌ها ما را از نظر انضباطی دچار مشکل می‌کرد را از سر به در کردیم، اما همیشه این تهدیدها وجود دارد و باید شرایطی ایجاد شود تا خارج از این حالتی که اکنون بازیکنان را معرفی می کنند، بتوانیم ارزیابی خوبی از بازیکنان داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: در مورد جان توشاک یک سری از مسائل مدیریتی و یکسری از مسائل مربوط به نظر ایشان بود که یک فرد متشخص بودند. شرایط روحی روانی توشاک به گونه‌ای بود که برقراری ارتباط با او دشوار بود. پرشورها اصولاً از مربی پرهیجان خوششان می آید ولی توشاک اینگونه نبود.

دکتر اسدی تصریح کرد: پس از صحبت های که با ایشان داشتیم تصمیم گرفتند که همکاری ما پایان یابد و ما نیز تصمیم ایشان احترام گذاشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در مورد کانون هواداران باید کمی تغییر دیدگاه دهیم و به این فکر کنیم که افرادی به نام لیدر آیا به نفع باشگاه تراکتورسازی و هوادارانش هستند یا خیر. ما جلساتی با هواداران فعال برگزار کردیم که منافع باشگاه و نتیجه‌گیری تیم نقطه مشترک ما و هواداران است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: شاخص های مناسب برای انتخاب بسیار مهم است و یک سری مسائل برای ما قابل قبول نیست، هرجایی اختلاف وجود داشته باشد و ما نتوانیم با فهم مشترک و صحبت کردن منیت‌ها و اختلافات را کنار بگذاریم باشگاه دچار مشکل خواهد بود.

وی تاکید کرد: آقای موسوی در انتخاب بازیکن چه نقشی دارد؟ برخی صفحات هواداری در فضای مجازی تشنج‌هایی ایجاد می کنند که این مسائل باید مدیریت شود‌. در خیلی از قسمت های فضای مجازی به صورت فیلتر نشده اخباری منتشر می‌شود که برخی افراد نیز این اخبار را باور می‌کنند و این دلیل حساسیت ما روی فضای مجازی است.

دکتر علیرضا اسدی در ادامه نشست خبری اظهار داشت: کسی که به نام لیدر مشغول به کار می‌شود باید ادبیات مناسبی داشته باشد، هوادار پرشور تیمش باشد. هر کسی چنین شاخصه هایی دارد برای کمک به باشگاه بیاید و ما با آغوش باز می‌پذیریم.

وی افزود: توشاک اخراج نشد و با توافقی که با یکدیگر داشتیم تبریز را ترک کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در بحث بلیت‌فروشی سلیقه آقای زنوزی این است که باشگاه هیچ هزینه ای برای خودش دریافت نکند و باشگاه حتی یک ریال هم از فروشی درآمدی ندارد و سایر سازمان هایی مثل هیات فوتبال، سازمان لیگ و... درآمد خود را دریافت میکنند و باشگاه هیچ سهمی ندارد.

دکتر اسدی تصریح کرد: درباره بحث هدف‌گذاری تنها هدف ما کسب قهرمانی است، چون پرشورها از تراکتورسازی قهرمانی می‌خواهند و به چیزی کمتر از آن راضی نیستند.

وی درباره مطرح شدن نام کارلوس به عنوان گزینه سرمربی‌گری تراکتورسازی گفت: بحث روبرتو کارلوس اولویت ذهنی من نیست. اگر ما نامی از یک مربی خاص یا چند نفر ببریم قیمت آن مربی را بالا می‌بریم و این اجحاف در حق تراکتور است. شما فکر می‌کنید ما و آقای زنوزی به عنوان سرمایه‌گذار در حوزه تراکتورسازی دوست داریم هر روز مربی تغییر دهیم؟

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: من از مدیرانی هستم که اگر بعد از یک برد به یک مساوی برسیم ناراحت می‌شوم. برد ممتد، با یک آهنگ مداوم خیال یک مدیر را راحت می کند. شما از این طریق می توانید رضایت من را از جان توشاک بفهمید. من انتقاد شما را درباره تغییر سرمربی می‌پذیرم و یک نمره منفی برای خودم در نظر می‌گیرم ولی پیروزی تیم برایم مهمتر از هر چیز دیگری است.

دکتر علیرضا اسدی در ادامه نشست خبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:توافق ما با جان توشاک به صورت کلامی بود و قرار بود او در ترکیه مذاکرات لازم را برای تفاهم نهایی داشته باشد به همین دلیل خواستیم آرام و بی سر و صدا به ترکیه برود و قرار بود دوباره برگردد به همین دلیل بدرقه خاصی از او نداشتیم. 

وی افزود: ما چند سال است که ارتباط خوب و نزدیکی با فدراسیون داریم و بحث اینکه آقای زنوزی گفته بودند که سرمربی تیم به دلیل برنامه‌ریزی نامناسب سازمان لیگ از تراکتور رفته است هنوز هم این برنامه ریزی نامناسب ادامه دارد. 

دکتر اسدی تصریح کرد: سایت رسمی باشگاه یک رویه خاص دارد که ممیزی به خصوصی دارد و ما تا مطمئن نباشیم نمی‌توانیم اخباری منتشر کنیم. 

دکتر اسدی درباره تابلوهای تبلیغاتی ایرانسل با نام تراکتورسازی و ارسال پیامک به هواداران گفت: ما با ایرانسل در اختلاف هستیم و مسئول حقوقی ما آقای گودرزی پیگیر این موضوع است. 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: برنامه ریزی خاصی نبوده که تقوی به جای توشاک سرمربی تیم انتخاب شود و آقای توشاک خودش شخصاً تقوی را تایید کرده بود و حضور تقوی برای جایگزینی ایشان نبود و چنین اخباری شایعه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز