خبرگزاری کار ایران

عبور لیونل مسی از رکورد آلوز

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۲۷۸

لیونل مسی رکورددار بیشترین تعداد بازی در لالیگا به‌عنوان یک بازیکن غیراسپانیایی شد. مسی در دیدار با خیرونا تعداد بازی‌های خود برای بارسا را به 423 دیدار در لالیگا رساند و از دنی آلوز که با 422 بازی رکورددار بود، عبور کرد.

به گزارش ایلنا، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا در این 14 سال بیش از 380 گل زده و 160 پاس گل داده و 9 بار قهرمان لالیگا شده که در این رکورد با آندرس اینیستا برابر است.

مسی در این فصل که بازوبند کاپیتانی را در اختیار دارد فرم خیلی خوبی دارد و در نخستین بازی لیگ قهرمانان مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون هت‌تریک کرد. در لالیگا هم 5 گل زده و 2 پاس گل داده و به بارسلونا کمک کرده با 13 امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار گیرد. مسی با وجود درخشش در این فصل در میان سه نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن سال فیفا قرار نگرفته و لوکا مودریچ، کریستیانو رونالدو و محمد صلاح در این فهرست قرار دارند. به نظر عده‌ای، نمایش ضعیف او در جام جهانی که با حذف آرژانتین به وسیله فرانسه در مرحله یک‌هشتم‌نهایی پایان یافت و انتظار 25 ساله کشورش برای رسیدن به جام طولانی‌تر شد، دلیل کنارگذاشته شدن او بود. مسی مصمم است این فصل با رساندن بارسلونا به قهرمانی اروپا برای نخستین بار بعد از سال 2015، یک بار دیگر خود را به‌عنوان بهترین بازیکن جهان مطرح کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز