خبرگزاری کار ایران

برنامه هلدینگ‌های شستا برای مبارزه با سوءاستفاده در بازار برخی کالاها

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۱۶۵

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: از هفته پیش تصمیم گرفتیم با برنامه‌ریزی برای مصارف حداقلی مردم، از سوءاستفاده هایی که اکنون در بازار برخی کالاها شاهد آن هستیم، جلوگیری شود.

مرتضی لطفی (مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شستا) امروز سه شنبه در پایان مراسم امضای قرارداد همکاری یک شرکت تایرسازی ایران با اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه گفت: بیش از یک هزار و ۱۰۰ نوع محصول مختلف در شرکت‌ها و هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا تولید می‌شود که با اجرایی شدن این برنامه، مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش این شرکت به رفع نیازهای خود بپردازند.

لطفی درخصوص برخی اعتراض‌های کامیونداران نیز گفت: شستا به دنبال آن است تا از ظرفیت تولید خود در این عرصه به خوبی استفاده کند تا با قیمت‌های کمتری کامیونداران بتوانند به استفاده از لاستیک‌های مورد نیاز خود بپردازند.

                                           چارتر کردن هواپیما برای تسریع در واردات مواد اولیه دارو

مدیرعامل شستا همچنین درباره تامین دارو نیز گفت: توزیع دارو با واسطه انجام نمی‌شود و امروز برای تامین مواد اولیه برخی داروها حتی به دنبال چارتر کردن هواپیما هستیم تا مردم آسیب کمتری ببینند.

وی همچنین درباره امضای تفاهم نامه با اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه نیز اظهارداشت: این تفاهم‌نامه را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم فرانسوی‌ها که بازار خوبی برای مصرف و صادرات محصولات خود در ایران دارند، به تعهداتشان پایبند باشند.

وی تأکید کرد: این تفاهم نامه می‌تواند به انتقال تجربه‌ها و همچنین تامین منافع مشترک برای دو کشور بیانجامد؛ به ویژه بخشی از کمبود ۴۰۰ هزارحلقه‌ای سالیانه لاستیک در ایران را پوشش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز