خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد:

ارائه بسته برای برای جبران قدرت خرید ۶ میلیون و ۹۰۰هزار حقوق‌بگیر

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۹۵۵

رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص بسته‌هایی برای جبران قدرت خرید ۶میلیون و ۹۰۰هزار حقوق‌بگیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، «محمدباقر نوبخت» ­در حاشیه جلسه «اشتغال گسترده» درباره ۲ بسته معیشتی حمایت از مردم افزود: این ۲ بسته بعد از سفر رئیس جمهور بررسی می‌شود و هر وقت به‌تصویب نهایی برسد، اجرا خواهد شد و یکی از این بسته​‌ها بسته جبرانی برای حقوق‌بگیران است.

نوبخت افزود: اگر قرار باشد افزایش حقوقی برای کارکنان دولت داشته باشیم حتماً در قانون بودجه سال آینده است و اطلاع‌رسانی می‌شود اما قرار شد به ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار حقوق‌بگیر بسته جبرانی داده شود (بسته‌ای که آقای نوبخت توضیح بیشتری درباره آن نداد).

وی درباره برنامه‌های شغلی دولت گفت: برنامه اشتغال دولت به دو صورت که مرحله اول حفظ اشتغال موجود با ارائه یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی به واحدهای تولیدی انجام خواهد شد و در مرحله دوم ۶۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید اختصاص خواهد یافت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد در جلسه اشتغال که برگزار شد رؤسای سازمان برنامه و بودجه حضور پیدا کردند تا گزارشات خود را در مورد ایجاد اشتغال و واگذاری طرح‌های عمرانی به بخش خصوصی ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز