خبرگزاری کار ایران

شهرتی‌فر مطرح کرد:

تور دوچرخه سواری فرصتی برای نشان دادن امنیت کشور

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۷۳۱

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری شایسته تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان همکاری تمامی دستگاه‌های مربوط را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، رحیم شهرتی‌فر در نشست هماهنگی با ستاد برگزاری سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان و دستگاه های مختلف استانی با اشاره به لزوم هماهنگی بیشتر این دستگاه ها با ستاد برگزاری تور، اظهار کرد: برگزاری شایسته تور نیازمند همکاری های نزدیک دستگاه های مختلف از جمله شهرداری است و در این راستا لازم است هماهنگی های لازم با دستگاه های مختلف دو استان آذربایجان غربی و اردبیل نیز انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی، هزینه های اجرایی و جوایز تور زیاد است که با کمک وزارت ورزش و جوان، تا حدودی این مشکل برطرف شده است و ما درصدد هستیم تا تور سی و سوم را بدون مشکل و بهتر از دوره های قبلی برگزار کنیم.

شهرتی‌فر با تاکید بر لزوم نشان دادن جاذبه های طبیعت استان های میزبان تور سی و سوم، عنوان کرد: در این خصوص صدا و سیما نیز باید همکاری‌های لازم را داشته باشد تا جلوه های طبیعت این سه استان به بهترین نحو به نمایش گذاشته شود و گردشگران با این پتانسیل و جاذبه‌های طبیعت بیشتر آشنا شوند. همچنین برگزاری این تور بهترین فرصت برای نشان دادن امنیت ایران به دنیا است و می‌تواند مقدمه‌ای خوب برای برگزاری چهلمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: مسیرهای جالبی برای این دوره از تور انتخاب شده و مردم هم قطعا استقبال خوبی از این رویداد ورزشی بین المللی خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز