خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

کشف زمین خواری میلیاردی در شهرستان چالوس

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۹۲

فرمانده انتظامی استان از کشف 5 میلیارد ریالی زمین خواری در یکی از مناطق کوهستانی شهرستان "چالوس" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "سید محمود میرفیضی" اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر تصرف اراضی ملی در یکی از مناطق گردشگری کوهستانی شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری 13 "مرزن آباد" با انجام تحقیقات پلیسی و هماهنگی های قضائی متهم را که اقدام به تصرف زمین های این منطقه کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

سردار میرفیضی در ادامه تصریح کرد: در یک عملیات منسجم توسط ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان چالوس، زمین های تصرف شده از ید متهم خارج و حصار کشی های دور آن تخریب شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این زمین ها را که حدود 3 هزارو 867 مترمربع بوده است بالغ بر 5 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام مسئول انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، افزود: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز