خبرگزاری کار ایران

نگاهی به بازار بزرگ و بین المللی ایران مال

سازه تمدنی «ایران مال»

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۱۴۵

بازار بزرگ و بین المللی ایران موسوم به «ایران مال» که یکی از پنج مال برتر جهان محسوب می شود را می توان نتیجه ایده و انگیزه ایرانی، توان فنی-مهندسی ایرانی و تلاش متخصصان و کارگزان ایرانی در استفاده از بهترین مصالح و مواد اولیه دانست و آن سازه ای برای تمام ایرانیان این نسل و نسل های آینده قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین رونمایی از این مجموعه در روز جهانی کارگر که مصادف با میلاد حضرت ولی عصر (عج) بود با شکوه تمام و با حضور بزرگان عرصه اقتصاد و فرهنگ و تجارت رسانه برگزار شد.

ایده اولیه احداث این سازه تمدنی از معمار اقتصادی، فعال تجاری و کارآفرین نام آشنای ایران، علی انصاری است که در سکوت خبری و رسانه ای، این کار سترگ را با تمامی دشواری ها و تنگناها، در دوران تحریم به فرجامی نیک رسانده است. وی همچنان اشتیاقی برای مطرح شدن و گفت و گو با رسانه ندارد ومعتقد است مهم انجام یک کار است نه توصیف آن.

تکیه بر ظرفیت های فناوری، ‌دانش و تجربه کارشناسان داخلی و مشاوره از طرحان و کارشناسان خارجی در شمال غربی تهران بزرگ و در حاشیه پارک چیتگر، در جوار دامنه های جنوبی رشته کوه های البرز و در نزدیکی دریاچه خلیج فارس یک تفرجگاهی مفرح و شگفت‌انگیز برای مردمان این دیار ایجاد کرده است. نگاهی اجمالی به تنوع کارکردهای این بازار بزرگ، ماموریت محوری این نوشتار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز