خبرگزاری کار ایران

تاج:در قطر با برزیل بازی نکنیم در تهران با این تیم بازی دوستانه برگزار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۱۱۲

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:اگر در قطر با برزیل بازی نکنیم قطعا با این تیم در تهران بازی خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا،مهدی تاج در گفت‌و‌گو با بخش خبری شبکه سوم سیما در خصوص تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش اظهار داشت:ما قراردادی با کی‌روش تا پایان جام جهانی داشتیم و از عملکرد او در جام جهانی راضی بودیم. ما 44 امتیاز در جام جهانی گرفتیم و تیم‌های صعود کننده با ۵ امتیاز به دور دوم صعود کردند.

وی افزود:ما خواهان تمدید قرارداد بودیم و این تمدید قرارداد را رسمی کردیم، بیشتر صحبت‌های ما هم در ترکیه انجام شده بود.4 تعهد کی‌روش از ما خواسته که یکی از آنها بحث سربازها بود و خوشبختانه حل شد و مشکلی نباید برای سربازها در جام ملت‌ها به وجود بیاید.

تاج افزود: او از ما خواسته تا فدراسیون بازی‌های مناسبی برای تیم ملی پیش بینی کند و از نظر مالی هم حمایت شوند که در این راستا ما 2.5 میلیون دلار با هماهنگی وزارت ورزش به تیم ملی اختصاص دادیم. می‌دانید که 70 درصد هزینه های ما ارزی است و همانطور که می‌دانید ما باید یا تیم‌های دیگر را بیاوریم یا اینکه به خارج از کشور برویم به همین دلیل وزیر ورزش با کمک دولت از 5.5 میلیون دلار 2.5 میلیون دلار را از طریق دولت تامین خواهیم کرد و بقیه را فدراسیون از محل درآمدهایش تامین خواهد کرد.امیدواریم کمک وزارت ورزش هم به موقع انجام شود که جا دارد از آنها هم تشکر کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: کی‌روش از ما خواسته که مطالبات بازیکنان و کادر نهایتا چند روز بعد از توافقی که صورت گرفته است پرداخت شود.

وی در خصوص دلایل دیدارش را رئیس فیفا گفت:این نشست برای کمیته مسابقات فیفا است و من چون من عضو هستم معمولا در رفت و آمد هستیم. البته در کنار این موضوع من ملاقاتی با اینفانتینو انجام خواهم داد و موضوع هم مربوط به جام جهانی 2020 است که ما علاقمند هستیم که میزبانی این مسابقات را داشته باشیم. در این بین رقبایی هم داریم اما ما شرایط مناسب هم داریم. ما هتل و امکانات را داریم و پایگاه فوتسال در دنیا هم هستیم.موضوع بعدی بحث تفکیک کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی است. البته مبایعه‌نامه ای هم می‌خواهیم امضا کنیم که پولهایی که در فیفا داریم و نمی‌توانیم دریافت کنیم به بازیکنان و مربیانمان  از آن طریق بدهیم.

تاج در خصوص دیدار با برزیل گفت:ما با سفیر برزیل دیدار داشتیم، ما حتما 28 اسفند در قطر بازی خواهیم کرد. شاید در یک تورنمنت ایران، قطر و برزیل و یک کشور دیگر در این تورنمنت حضور دارند. اگر این اتفاق نیفتاد برنامه ریزی برای برگزاری این بازی در تهران هماهنگ شده و یک بانک اسپانسر این موضوع شده که در حال طی کردن مراحلش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز