خبرگزاری کار ایران

تکرار قهرمانی نماینده کشورمان در مسابقات بین المللی؛

شاهین خالدان بر سکوی نخست رقابت‌های فیوچرز ترکیه ایستاد

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۸۲۷

شاهین خالدان و نماینده اوکراین عنوان قهرمانی رقابت های بخش دو نفره فیوچرز ترکیه را از آن خود کردند. ‌

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در ترکیه در حالی پیگیری شد که نماینده کشورمان در بخش دونفره به همراه تنیسوری از اکراین عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

در فینال بخش دونفره بازیها، شاهین خالدان به همراه وادیم الکسینکو از اکراین به مصاف تیم روسیه رفت و در نهایت با نتیجه (1-6 و 3-6) این ددیار را با پیروزی پشت سر گذاشتند و با کسب این نتیجه عنوان قهرمانی این مسابقات را به نام خود ثبت کردند.

در پایان جدول بخش دونفره، زوج روس نائب قهرمان شدند و تیم های ایتالیا و زوجی از ترکیه و ایتالیا نیز مشترکا سوم شدند. به این ترتیب نماینده کشورمان با تکرار قهرمانی خود در رقابت های بین المللی فیوچرز به کار خود در این بازیها پایان داد.

همچنین در بخش انفرادی امروز با انجام دیدار فینال مابین تنیسورای ایتالیا و فرانسه پرونده بازیها به پایان می رسد. پیش از این و  در پایان جدول مقدماتی بازیها حمیدرضا نداف دیگر نماینده کشورمان با صعود به جدول اصلی در راند نخست بازیها با شکست مقابل نماینده صربستان از صعود به مرحله بعدی بازماند.

در این دوره از رقابت ها تنیسورهایی از کشورهای ایران، اسپانیا، چک، ایتالیا، آلمان، فرانسه، صربستان، ترکیه، روسیه، اسلواکی، اوکراین، سوریه، آمریکا، هند، مصر، سوئد، ترکمنستان، اتریش، استرالیا، قزاقستان و کانادا حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز