خبرگزاری کار ایران

یزدی: گفتم که شرایطمان ایده‌آل می‌شود/ ما را مدعی سقوط می‌دانستند

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۷۴۱

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از بازی شاگردان خود تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی یزدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان امشب درخصوص پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: امروز ناراحت شدیم بابت اتفاقی که برای مردم اهواز افتاد جا دارد تسلیت بگویم به خانوده های این عزیزان، اما در خصوص این بازی باید بگویم که بازی سختی مقابل ذوب آهن داشتیم و تیم باکیفیتی است و ما از ابتدا برای این دیدار برنامه داشتیم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه گفت: خوشحالم که توانستیم با برد مقابل ذوب آهن دل مردم اهواز را شاد کنیم، در این بازی بسیار خوب عمل کردیم و از ابتدا به دنبال این بودیم با برنامه مقابل ذوب آهن برویم. خوشحالم که توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و به گل برسیم. 

وی تاکید کرد: من این نوید را داده بودم که از هفته پنجم شکل و شمایل تیم بهتر می شود. نیاز داشتیم در این چند هفته از لحاظ روحی و روانی کار کنیم. این پیروزی در آینده به ما کمک خواهد کرد که عملکرد بهتری داشته باشیم. با پیروزی مقابل ذوب آهن از لحاظ روحی و روانی بهتر شدیم تا بتوانیم در ادامه عملکرد خوبی داشته باشیم. همه باید به استقلال خوزستان احترام بگذارند چرا که تیم قابل احترامی هستیم. 

یزدی در پایان گفت: این نوید را داده بودم که استقلال خوزستان پتانسیل خوبی دارد. خیلی ها قبل از آغاز لیگ تیم ما را جزو کاندیدهای سقوط به دسته اول می دانستند ولی حالا می بینید که می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در آینده هم بهتر خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز