خبرگزاری کار ایران

فرحانی: برای گردان و دریس فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۱۶۷

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال نفت آبادان،‌ گفت: وقتی با گردان و دریس صحبت می‌کردم، هر دو گفتند که مهم نیست کدام یک درون دروازه بایستد..

به گزارش ایلنا، کاظم فرحانی در نشست خبری پیش از بازی صنعت نفت و پیکان، اظهار داشت: بازی سختی مقابل تیمی داریم که مربی باتجربه ای دارد ولی در طول هفته تمرینات شادابی داشتیم و آماده این بازی سخت هستیم.

وی با تاکید بر این مهم که امیدواریم اولین ۳امتیاز لیگ برتر را امروز کسب کنیم افزود: سیروان قربانی که در بازی مقابل سپیدرود اخراج شده بود تنها غایب ما در این مسابقه است و بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، عنوان کرد: بازی‌های قبلی پیکان را آنالیز کردیم و سرجیو نسبت به این آنالیزها تمرینات را طراحی کرد و امیدواریم که امروز روز خوب ما باشد.

وی در خصوص تایید نشدن فرانک سارفو، وینگر غنایی که در روزهای گذشته در تمرینات ‌نفت حاضر شده بود، گفت: ‌سرجیو بر این موضوع اعتقاد دارد که بهتر است این فرصت در اختیار بازیکنان جوان داخل تیم قرار بگیرد.

فرحانی با بیان این مهم که تیم همدلی را در اختیار داریم، افزود: روز گذشته وقتی با شهاب گردان و محمد دریس صحبت می‌کردم، هر ۲ به این نکته اشاره کردند که مهم نیست کدامیک درون دروازه بایستند و کسب ۳ امتیاز از هر چیز دیگری برای این ۲نفر با ارزشتر بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز