خبرگزاری کار ایران

۴ بازی، ۷ گل خورده و بدون کلین‌شیت

اطمینان به داوری، مرگ دوئیسبورگ

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۰۱۲

جدایی مایک فلکن هلندی و انتقال او به فرایبورگ در بوندس‌لیگا، همه را امیدوار به حضور دنیل داوری در ترکیب ثابت دوئیسبورگ کرد.

به گزارش ایلنا، داوری که در فصل 2018-2017 بوندس‌لیگای‌دو فقط سه‌بار درون دروازه دوئیسبورگ ایستاده بود، برای فصل جدید به دروازه‌بان ثابت تیمش تبدیل شد. او از هفته نخست مورد توجه ایلیا گری‌اف قرار گرفت و در ترکیب اولیه این مربی 48 ساله و بلغار حضور داشت.

دوئیسبورگ در هفته نخست با نتیجه یک بر صفر مغلوب دینامودرسدن شد؛ در خانه حریف و در روزی که داوری نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد. برای بازی دوم باز هم گری‌اف از داوری در ترکیب ثابت استفاده کرد اما دوئیسبورگ دومین شکست فصل را متحمل شد. این بار با دو گل و در ورزشگاه خانگی.

برای سومین هفته بوندس‌لیگای‌دو، دوئیسبورگ به خانه دارمشتات رفت؛ تیمی که به‌تازگی در بوندس‌لیگا حضور داشت و ستاره‌های خود را نیز حفظ کرده بود. شکست سنگین 3 بر صفر، آن‌هم در شرایطی که داوری روز موفقی را پشت سر نگذاشت باعث شد تا گری‌اف کم‌کم به فکر تغییر در دروازه تیمش بیفتد.

داوری یک فرصت دیگر داشت تا توانایی‌هایش را نشان بدهد و همچنان دروازه‌بان اول دوئیسبورگ باقی بماند. این‌بار در هفته چهارم و مقابل گروترفورت، دروازه‌بان ایرانی در ترکیب ثابت دوئیسبورگ قرار گرفت اما باز هم نتوانست مانع شکست یک بر صفر این تیم شود؛ نتیجه‌ای که باعث شد دوئیسبورگ با 4 شکست متوالی در قعر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگای‌دو بایستد. یکه و تنها و بدون حتی یک امتیاز. گری‌اف تصمیم خود را در هفته پنجم عملی کرد و داوری را روی نیمکت نشاند تا به دانیل میسن‌هولر فرصت بازی بدهد. دوئیسبورگ مقابل یونیون‌برلین قرار گرفت و نخستین امتیاز فصل را با کسب نتیجه 2 بر 2 به‌دست آورد.

میسن‌هولر 23 ساله، سابقه دو فصل بازی برای یونیون‌برلین را داشت و برابر تیم سابق خود نیز درون دروازه قرار گرفت و بازی کم اشتباهی را به نمایش گذاشت. هر چند دو گل خورد اما سیوهای فراوانی نیز داشت. دنیل داوری در 4 بازی، نه‌تنها کلین‌شیت نکرد بلکه 7 گل نیز دریافت کرد تا نشان بدهد گری‌اف نمی‌تواند به او اطمینان کند. دنیل حالا دروازه‌بان دوم دوئیسبورگ است و ذخیره میسن‌هولر، دروازه‌بان سابق تیم‌های زیر 19 و زیر 20 ساله‌های آلمان.

با توجه به شرایط موجود و موقعیت بحرانی دوئیسبورگ در قعر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگای‌دو، به‌نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها بازی به داوری برسد و او را دوباره در ترکیب ثابت دوئیسبورگ ببینیم، مگر اینکه اتفاقی چون آسیب‌دیدگی میسن‌هولر پیش بیاید تا گری‌اف مجبور به استفاده دوباره از داوری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز