خبرگزاری کار ایران

دستگیری ستاره تکواندوی جهان در حالت مستی!

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۸۶۴

دستگیری قهرمان تکواندوی جهان پس از مصرف مشروبات الکلی در حالت رانندگی با شرایط غیر طبیعی توسط پلیس کره ‌جنوبی در این کشور جنجال به پا کرد.

به گزارش ایلنا، اعزام نشدن «آه ریوم لی» تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم تیم ملی بانوان کره‌جنوبی که به همین دلیل حضور در گرند پری را از دست داد. او در حالی به مسابقات گرندپری چین تایپه اعزام نمی‌شود که خبر دستگیری او و اتفاق‌هایی که افتاده، با واکنش شدید مردم این کشور مواجه شده است.

لی که در حال حاضر در جایگاه دوم رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار دارد و ماه گذشته نیز در مسابقات تکواندوی بازی‌های آسیایی اندونزی به مدال نقره دست یافت، در تعقیب «جید جونز» تکواندوکار پرآوازه بریتانیایی برای رسیدن به صدر فهرست فدراسیون جهانی قرار دارد. او در کارنامه خود مدال طلای مسابقات قهرمانی جهانی در سال 2017 و مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون را دارد.

تکواندوکار مشهور کره‌ای، چند روز قبل بعد از استفاده از نوشیدنی‌های الکلی، به همراه دوستان خود در مسیر بازگشت به خانه بود که از سوی پلیس محلی کره‌جنوبی بازداشت شد. پس از انجام آزمایش‌های لازم، وجود الکل در خون او تایید شد. اتفاقی که با واکنش مردم کشور کره‌جنوبی روبه‌رو شده است و آنها خواستار اخراج این بازیکن از تیم ملی کره‌جنوبی شده‌اند. این خبر با توجه به نزدیکی رقابت‌های گرندپری چین تایپه و غیبت این تکواندوکار در فهرست نفرات شرکت کننده، مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز