خبرگزاری کار ایران

ترافیک نیمه سنگین در اکثر محورها/محورهای استان‌های شمالی کشور بارانی است

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۶۵۸

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا با اعلام ترافیک نیمه سنگین در اکثر محورهای کشور از بارش باران در محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل  ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت‌ راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: در اغلب محورهای استان مازندران به خصوص محور آمل - بابلسر و سوادکوه - کیاسر و آزادراه رشت - قزوین و محور فومن در استان گیلان شاهد بارش‌های پراکنده باران هستیم.

وی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در برخی محورهای مواصلاتی کشور ادامه داد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ٥ و همچنین در طول محور نیز ترافیک تا محدوده سیاه‌بیشه نیمه سنگین است. محور هراز نیز در محدوده آب اسک تا گزنک و سه راهی چلاو ترافیک نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده پل فردیس تا پل شهید کلانتری، بهشهر تا حصارک نیمه سنگین همچنین در همین آزادراه از قزوین به سمت کرج، پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک سنگین و در آزادراه کرج تهران نیز محدوده پل فردیس تا پل کلاک ترافیک سنگین است.

سرهنگ رحمانی از ترافیک در محور جاده قدیم تهران - قم در هر دو مسیر رفت و برگشت خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز