خبرگزاری کار ایران

حسینی: برای پرسپولیس تلاش می‌کنم اما عده‌ای اذیت می‌کنند / بازیکنان ۱۸۰ دقیقه جنگیدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۵۸۶

کاپیتان تیم پرسپولیس ضمن تشکر از حضور طرفداران در ورزشگاه آزادی از تلاش بازیکنان در دیدار مقابل الدحیل صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی در نشست خبری پس از دیدار برابر الدحیل قطر اظهار داشت: به همه خسته نباشید می‌گویم. به خانواده همبازی سابقم غلام‌نژاد تسلیت می‌گویم. یک بازی سخت بود. مثل یک جنگ بود. حمایت هواداران بی‌سابقه بود وقتی گل خوردیم از ما حمایت کردند و خدا را شکر آنها را شاد کردیم.

او ادامه داد: بازی دو نیمه سخت در قطر و ایران داشت. این بازی چهار نیمه سخت داشت. ۴۵ دقیقه پایانی بسیار سخت بود و برای هر لحظه آن باید فکر می‌کردیم الدحیل یک تیم کاملاً حرفه‌ای است و با امکانات خیلی زیاد به مصاف ما می‌آید. یک سال نتوانستیم بازیکن بگیریم و چهار تن از بهترین‌ها از جمع ما جدا شدند.

حسینی افزود: بازی در این شرایط ناعادلانه است می‌بینید حریفان یک تیم روی نیمکت دارند از شما بابت این حمایت‌تان که قوت قلب بودید تشکر می‌کنم. این بازیکنان ۱۸۰ دقیقه جنگیدند برای ما اصلاً مهم نیست چه می‌شود و فقط برایمان جنگیدن برای آبروی ایران اهمیت دارد یک بازی خیلی سنگین انجام دادیم. ما را اذیت می‌کنند چهار روز پیش یک بازی انجام دادیم حسین ماهینی و احمد نوراللهی در همان بازی قبل مصدوم شدند. من و سایر بچه‌ها در همان مسابقه مصدوم شدیم امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب مقابل تیمی که امروز در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی پیروز می‌شود انجام دهیم. بچه‌های ما باید آماده شوند تیمی هستیم که امکانات کمی داریم و فاصله بازی‌ها خیلی کم است. 

کاپیتان پرسپولیس درباره حضور پرشور طرفداران عنوان کرد: صددرصد حضور این هواداران تأثیر دارد وقتی ۱۰۰ هزار هوادار کمتر یا بیشتر به ورزشگاه می‌آید تأثیر بسیار زیادی دارد اما حریفانی مثل السد، الدحیل و حتی الهلال با این شرایط کاملاً آشنایی دارند آنها بازیکنان کاملاً حرفه‌ای دارند و در سطح بالا بازی می‌کنند هواداران ما بی‌نظیر بودند و تأثیر آنها را دیدید که توانستند بازی را برگردانند و مربی حریف هم متوجه این مسئله شده است.

حسینی درباره اینکه با وجود حضور نداشتن در تیم ملی آمادگی بی نظیری از خود نشان داده، گفت: از شما بابت چنین سؤالی تشکر می‌کنم. این سؤال را خیلی از من می‌پرسند و حتی خانواده‌ام هم بیشتر این سؤال را بیان می‌کنند.

او بیان داشت: این سؤال بسیار سخت است اما تنها چیزی که می‌دانم بازیکن جوانی هم که در فوتبال ایران حضور دارد به خاطر تصمیماتی که گرفته می‌شود از فردای خودش خبر ندارد. بازیکنان هیچ نقشی ندارند و از فردایشان خبر ندارند من هم از فردای خودم بی‌خبرم تنها چیزی که یاد گرفتم این بوده که تلاش کنم و بجنگم اما می‌دانید خیلی‌ها اذیت می‌کنند تنها کاری که می‌توانم بکنم این است برای پرسپولیس تا جایی که می‌توانم تلاش کنم. اما یک عده‌ اذیت می‌کنند. امیدوارم این اتفاق نیافتد چرا که من هم مجبور می‌شوم عکس‌العمل نشان دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز