خبرگزاری کار ایران

سردار انصاری خبرداد:

کشف ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در یاسوج/ توقیف ۳۹۰ دستگاه خودرو

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۵۶۲

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: مأموران پلیس آگاهی استان یک‌دستگاه خودرو، ۲۵ تن برنج، شش تن گردو، دو تن عدس و مقادیر زیادی سیگار و پارچه خارجی قاچاق در شهر یاسوج کشف کردند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سردار مهدی انصاری اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین گشت‌زنی در شهر یاسوج یک‌دستگاه خودروی سواری هیوندای جنسیس بدون پلاک را متوقف که در بررسی‌های آنها مشخص شد این خودرو فاقد هرگونه اسناد مثبت گمرکی و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

وی افزود: این خودروی قاچاق به پارکینگ منتقل و راننده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انصاری همچنین از کشف ۲۵ تن برنج و دو تن عدس خارجی قاچاق از یک انبار در شهر یاسوج خبر داد و تصریح کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان، گفت: همچنین مأموران پلیس آگاهی استان در یک عملیات دیگر پس از هماهنگی با مرجع قضائی با انجام تور ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان از چهار دستگاه خودروی کامیون ایسوزو شش تن گردو و مقادیر زیادی سیگار و پارچه خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه ای در این خودروها جاسازی شده بودند، کشف کردند.

انصاری افزود: ارزش تقریبی این کالاهای قاچاق مکشوفه ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۸۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این مدت در این رابطه ۳۹۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۱۴۳ نفر دستگیر شده اند، خاطر نشان کرد: عمده این کالاها پوشاک، لوازم یدکی، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات رایانه ای، کالای دخانی و پارچه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز