خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش یکروزه هم اندیشی درمان با مشارکت کانون بازنشستگان استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۴۰۰

همایش یکروزه هم اندیشی درمان با مشارکت کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان خوزستان و شرکت بیمه آتیه سازان حافظ روز گذشته در محل سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این همایش به منظور هم اندیشی، بحث و تبادل نظر درخصوص نقاط ضعف و قوت قرارداد بیمه تکمیلی شرکت بیمه آتیه سازان حافظ موضوع قرارداد ۹۶_۹۷ و همچنین پیشنهادات و ارایه نظرات درخصوص قرارداد جدید برگزار گردید.

این همایش با حضور اباذری معاونت توسعه منابع انسانی آتیه سازان حافظ کشور، علیجانی معاون درمان امور شعب و نمایندگان شرکت آتیه سازان حافظ کشور، روسای هیئت مدیره و مسولین کمیته درمان کانون های بازنشستگی و مستمری بگیر سراسر استان خوزستان آغاز شد.

اباذری و علیجانی درخصوص بیمه تکمیلی و اجرای تعهدات این شرکت در قرارداد به ایراد سخن پرداختند.

در ادامه، خانم بابا احمدی رییس شرکت بیمه آتیه سازان حافظ استان خوزستان و میزبان همایش، طی گزارش مفصلی عملکرد این شرکت در حوزه عمل به تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی در سال جاری را بیان کرد.

وی همچنین درخصوص انعقاد قرارداد با بیمارستان ها و مراکز درمانی در سطح استان خوزستان اشاره نمود و تاکید کرد: اقدامات لازم جهت انعقاد قرارداد با سایر بیمارستان های فاقد قرارداد صورت خواهد گرفت.

بابا احمدی درخصوص تاخیر در پرداخت غرامت درمان جامعه بازنشستگان استان قول مساعد داد، که پرداخت ها بدون تاخیر و به موقع صورت پذیرد.

وی همچنین علت تاخیر در پرداخت های هزینه درمان در دو سه ماه اخیر را عدم پرداخت مطالبات شرکت آتیه سازان از طریق شعب سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد.

در ادامه، عبایی رییس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان خوزستان، دیگر میزبان این همایش، ضمن تشکر و خیر مقدم به حاضرین و مهمانان محترم از مجموعه دست اندرکاران بیمه آتیه سازان حافظ علی الخصوص بابا احمدی ریس این شرکت و پرسنل زیرمجموعه و مسئول نمایندگی های این شرکت در سراسر استان، نقاط ضعف و قوت و همچنین نارضایتی جامعه بازنشستگان استان در مراجعات به کانون ها را در چند بخش مجزا از قرارداد بیمه تکمیلی تشریح نمودند.

وی گفت: تاخیر در پرداخت هزینه های درمانی بازنشستگان، عدم پوشش ویزیت، دارو، عینک، سمعک، عصا در قرارداد، نارضایتی بازنشستگان از محاسبات هزینه های درمان آنها توسط آتیه سازان به طوری که در محاسبه ای یک بازنشسته ۲۰۰ هزار تومان هزینه کرده که تنها مبلغ ۷۵ هزار تومان به او پرداخت شد است.

عبایی به لزوم اجرایی شدن نرم افزار طرح ثبت نام و پذیرش سیستمی که در مجمع عمومی بندرانزلی رونمایی شد اشاره کرد و تاکید کرد: این نرم افزار توسط شرکت آتیه سازان در مراکز درمانی و بیمارستان های طرف قرارداد، عملیاتی گردد.

وی کانون بازنشستگان و آتیه سازان را یک خانواده دانست و اظهار کرد: از تلاش وزحمات مسولین و پرسنل زحمتکش این شرکت صمیمانه تشکر میکنم و اعتقاد دارم عمل به تعهدات این شرکت و رضایتمندی جامعه هدف، می تواند زمینه ساز تمدید قرارداد جدید باشد.

در پایان، جلسه پرسش و پاسخ در خصوص تعهدات قرارداد و اهداف همایش درمان به مدت دو ساعت برگزار گردید که نمایندگان کانونهای بازنشستگی سراسر استان از جمله شهرستانهای اهواز، بهبهان، دزفول، خرمشهر، باوی، سوسنگرد، امیدیه، رامهرمز، آبادان، مسجدسلیمان، شوشتر، دشت آزادگان، ماهشهر، ایذه، اندیمشک، شوش، آغاجاری، رامهرمز، هفتکل، شادگان، هندیجان، گتوند به ترتیب نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نسبت به تعهدات شرکت آتیه سازان حافظ در قرارداد از جمله تاخیر در پرداخت ها، محاسبات هزینه های درمان در بیمارستان ها، قرارداد مراکز درمانی، تاخیر در پرداخت مطالبات کانونها را بیان کردند.

برگزاری همایش یکروزه هم اندیشی درمان با مشارکت کانون بازنشستگان استان خوزستان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز