خبرگزاری کار ایران

شفر آماده‌ی شکل دادن معجزه بزرگ برای استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۳۱۷

اگرچه استقلال نسبت به پرسپولیس بخت کمتری برای صعود دارد، اما بازیکنان این تیم هم باید تا آخرین لحظه به برتری امیدوار باشند.

به گزارش ایلنا، اگرچه استقلال نسبت به پرسپولیس بخت کمتری برای صعود دارد، اما بازیکنان این تیم هم باید تا آخرین لحظه به برتری امیدوار باشند و یادشان بماند که توپ فوتبال، جادوهای پرشماری دارد. شاید یکی از این روزهای جادویی، همین امشب باشد؛ جایی که استقلال بتواند باخت سنگین خانگی را برابر تیم قطری جبران کند و به نیمه‌نهایی برسد. کادرفنی و مدیریتی استقلال در این چند روز تلاش زیادی کرده‌اند که این روحیه را بین بازیکنان ایجاد کنند، اما همه چیز بستگی به اتفاقات بازی امشب دارد.

شاید یک گل زودهنگام برای آبی‌ها بتواند فضای بازی را تغییر بدهد؛ استقلالی‌ها را امیدوار و السدی‌ها را نگران کند. تیم قطری روی کاغذ نقطه ضعف چندانی ندارد، مگر ساختار دفاعی‌اش که تحت فشار وا می‌دهد. استقلال امشب باید مالک توپ باشد، اما در عین حال از عجله بپرهیزد. همین شتاب‌زدگی در مسابقه رفت یکی از عوامل شکست سنگین تیم شفر بود.

مربی آلمانی امشب یک دردسر دیگر هم دارد که مربوط به غیبت بازیکن محبوبش یعنی فرشید باقری می‌شود. باقری در مسابقه رفت کارت زرد گرفت و بازی امشب را از دست داد. وریا غفوری هم در اردوی استقلال سرما خورده بود، اما آخرین خبرها حاکی از آن است که او مشکلی برای این بازی نخواهد داشت.

شفر فوق تخصص ایجاد تغییرات وسیع در ترکیب استقلال است و به همین دلیل حدس زدن ارنج آبی‌ها برای بازی امشب کار آسانی نیست، اما دست‌کم به نظر می‌رسد سنگربان اصلی استقلال در بازی امشب حسین حسینی باشد. مهدی رحمتی در بازی رفت یک اشتباه بد داشت و از این بابت مورد انتقاد قرار گرفت؛ آنچه ممکن است بعد از مدت‌ها فرصت بازی را در اختیار حسینی جوان قرار بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز