خبرگزاری کار ایران

فریرا: به بازی رفت با استقلال فکر نمی کنیم/ برای مساوی به زمین نمی رویم

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۱۶۵

سرمربی السد در نشست خبری پیش از بازی با استقلال شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، مانوئل فریرا در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران اظهار داشت: بازی فردا با استقلال بسیار مهم است و ما بازی را با نتیجه 0-0 آغاز می کنیم.

وی در ادامه افزود: ما کاملا به بازی رفت و نتیجه آن فکر نمی کنیم و نگاهمان به بازی پیش رو است و به دیدار قبل فکر نمی کنیم. بازی را برای کسب نتیجه مساوی شروع نمی کنیم و می خواهیم با کنترل مسابقه به برد برسیم. هیچ چیز صد در صدی برای صعود ما به نیمه نهایی وجود ندارد.

 السد درادامه خاطرنشان کرد: برای تمام هواداران قطری پیامی می فرستم تا به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند. از آنها می خواهم به پایتخت بیایند. ما اگر به نیمه نهایی برسیم برای سومین بار در طول تاریخ چنین اتفاقی رخ داده است.

وی همچنین اذعان داشت: از سرسختی استقلال و دشواری دیدار با آنها مطلع هستیم. نباید اشتباه کنیم و بازیکنان باید به درستی وظایف خود را انجام دهند تا به برتری برسیم. برای رسیدن به‌ آرزویمان باید به نیمه نهایی برسیم. به بازیکنان گفتم که باید تا روی تک تک دقایق مسابقه تمرکز کنند. در ایران هم بعداز گل زودهنگامی که دریافت کردیم توانستیم با تمرکز بالا به کارمان ادامه دهیم و بازی را ببریم. اگر اشتباه کنیم مانند بازی رفت توسط تیم حریف مجازات خواهیم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز