خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا:

اولویت ماموریتی ناجا، مدیریت بحران‌های اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۱۳۷

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های ماموریتی ناجا، اشراف اطلاعاتی و مدیریت بحران‌های اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، سردار اسکندر مومنی در جلسه جمع‌‌‌بندی نظارت ستادی در شرق استان تهران، با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و با تشکر از تلاش‌‌‌‌های سردار ناظری و مجموعه فرماندهی انتظامی استان گفت: یکی از درس‌‌‌‌‌های بزرگ قیام کربلا، بصیرت‌‌افزایی است و بصیرت به عنوان یک حکمت و چراغ درونی است که مسیر را به ما نشان می‌‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بصیرت‌‌‌افزایی لازمه یک پلیس مکتبی است، اظهار داشت: همه ما سرباز ولایت هستیم و باید برای شناخت فضای غبارآلود فتنه آمادگی کامل داشته باشیم.

این مقام عالی انتظامی اضافه کرد: حقیقتا راه‌‌‌اندازی یک ساختار جدید کار سخت و دشواری است که شما همکاران عزیز در فرماندهی شرق استان تهران با همت بالا و تلاش شبانه روزی و فرماندهی مقتدر، شجاع و متعهدانه سردار ناظری به خوبی باعث بهبود وضعیت این منطقه شده‌‌‌اید.

مومنی با تاکید بر هم‌‌‌افزایی در ماموریت‌‌‌های سازمانی تصریح کرد: یکی از موارد صیانت رعایت قانون است و اولویت ناجا باید بر محور اشراف اطلاعاتی و مدیریت بحران‌‌های اجتماعی باشد.

وی ادامه داد: در نظارت باید به دنبال مقایسه بایدها با هست‌‌ها، مطلوب‌‌‌ها با موجودها و پیش‌‌بینی‌‌‌ها با عملکردها و رفع معایب و نواقص باشیم.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر خودکنترلی و نظارت درونی، از سوی تک تک افراد سازمان خاطرنشان کرد: اولین تعهد انسان، تعهد به خود است، محاسبه نفس امری مهم است و یکی از اهداف نظارت این است که به سمت خودکنترلی حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز