خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان مطرح کرد:

فعالیت یاوران محرم در هیات‌ها برای انتظام بخشی به عزاداری ها

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۸۶۴

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: افرادی در قالب یاوران محرم آموزش‌های لازم را برای انتظام بخشی به عزاداری ها کسب کرده اند که در هیات های عزاداری حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان ، سردار علی آزادی فرمانده نیروی انتظامی از زنجان از آمادگی نیروی انتظامی برای برقرار نظم و امنیت در دسته های عزاداری محرم امسال خبر داد و گفت: به همین منظور با ادارات مرتبط جلساتی برگزاری شده است.

وی با یادآوری اینکه پلیس در این ماه تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را به کار می گیرد، تصریح کرد: پلیس از آمادگی کامل در این زمینه برخوردار است.

این مقام مسئول به تمهیدات ترافیکی و امنیتی در سطح استان در این ایام اشاره کرد و افزود: تدابیر لازم برای امنیت عزاداری زائران حسینی در روزهای هشتم و یازدهم محرم اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان از آماده باش نیروی پلیس برای برقراری نظم ترافیکی و انتظامی در دسته های عزاداری خبر داد و افزود: افرادی در قالب یاوران محرم آموزش های لازم را برای انتظام بخشی به عزاداری ها کسب کرده اند که در هیات های عزاداری حضور دارند.

سردار آزادی رسالت نیروی انتظامی را برقراری نظم و امنیت در سطح استان اعلام کرد و گفت: مشکلی از نظر تامین نظم و امنیت در ایام محرم نداریم.

وی در خصوص قمه زنی و برخی بدعت ها در عزاداری ها هم خاطرنشان کرد: در این زمینه با ائمه جمعه و هیات‌‍ امنای مساجد و حسینیه‌ها و سازمان تبلیغات هماهنگ کرده‎ایم که نسبت به تبیین و توجیه این افراد اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز