خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

بُن بست جایگاه خبرگزاری‌ها در ورزشگاه تختی آبادان/ ۱۲۰ دقیقه‌یِ لعنتی

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۷۴۱

مشکلات متعدد جایگاه خبرگزاری‌ها در ورزشگاه تختی آبادان یک چالش جدی را برای پوشش رسانه‌ای ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، بخش اعظمی از پوشش رسانه‌ای بازی‌های صنعت نفت از طریق خبرگزاری‌ها انجام می‌شود.

نمایندگان خبرگزاری‌های مستقر در شهرستان آبادان فعالیت خود را پیش از آغاز بازی شروع می‌کنند و پس از بازی نیز دقایق طولانی در ورزشگاه می‌مانند تا ابتدا خبر خود را ارسال کنند و سپس از ورزشگاه خارج شوند؛ به صورت تقریبی حداقل 4 ساعت در ورزشگاه حضور دارند.

شب گذشته از سری رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی تیم نفت در ضیافت پنالتی‌ها به پایان رسید.

اتفاقی تاریخی در جایگاه خبرگزاری‌ها به وقوع پیوست. متاسفانه دوربین صدا و سیما دقیقا در مقابل خبرنگاران خبرگزاری‌ها قرار گرفت و پوشش رسانه‌ای را عملا برای خبرنگاران این رسانه‌ها بسیار دشوار کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که در بازی گذشته نیز، جایگاه خبرگزاری‌ها بدون اطلاع قبلی در اختیار صدا و سیما قرار گرفته بود که با اعتراض به حق خبرگزاری‌ها مواجه شد.

سؤال پیش آمده این است که آیا مسئولان برگزاری قادر به ایجاد نظم در جایگاه خبرگزاری‌ها نیستند که یک دوربین صدا و سیما را نیز نمی‌توانند جا به جا کنند؟ جایگاهی که سال‌ها در اختیار خبرگزاری‌ها بوده چگونه یک شبه و در عین ناباوری به شرایط فعلی درآمده است؟

نبود آب شرب به اندازه کافی، صندلی‌های نامناسب، مشکل اینترنت، فضای گرم طاقت‌فرسا و حضور تعداد زیادی افراد غیرخبرنگار در جایگاه خبرگزاری‌ها یک 120 دقیقه‌یِ لعنتی را رقم زد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان نشان داده است نگاهی دلسوزانه دارد و از وی انتظار می‌رود هر چه سریعتر نسبت به برگزاری یک نشست هم‌اندیشی با مردان سختکوش خبرگزاری‌های آبادان اقدام کند.

خبرگزاری‌هایی که بازی‌ها را پوشش می‌دهند، افراد بومی همین منطقه هستند به همین دلیل عِرق این تیم را دارند و می‌توانند نظرات شایسته‌ای ارائه دهند.

به طور حتم باشگاه صنعت نفت باید از افرادی مشاوره کسب کند که در لیگ حرفه‌ای کارنامه‌ موفقی داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز