خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

پایان همایش خانوادگی سراسری دبیران اجرایی خانه کارگر در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۳۴۴

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کهگیلویه و بویراحمد از پایان همایش سراسری خانوادگی دبیران اجرایی خانه کارگر در یاسوج مرکز خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علیرضا جنتی با بیان اینکه خانه کارگر هر ساله اقدام به برگزاری همایش‌‌‌های خانوادگی در یکی از مراکز استان‌‌ها دارد، گفت: در این همایش‌‌ها مسائل مرتبط با خانه کارگر نیز بررسی و دبیران اجرایی به بیان دغدغه‌‌‌‌ها و ارائه برنامه‌‌های خود می‌پردازند. 

وی مدت زمان برگزاری همایش دبیران اجرایی خانه کارگر سراسر کشور در یاسوج را دو روزه اعلام کرد و اظهار داشت: علیرضا محجوب، حسن صادقی، مسئولان مرکزی و تمامی دبیران اجرایی خانه کارگر کشور در این همایش حضور داشتند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور علیرضا محجوب در این همایش تصریح کرد: دبیرکل خانه کارگر از بیمارستان شهدای گمنام یاسوج بازدید و مسائل و مشکلات این بیمارستان را از نزدیک بررسی کرد. وی همچنین در هتل آزادی یاسوج نیز در جمع دبیران اجرایی خانه کارگر و جمعی از مدیران استانی سخنرانی کرد. 

جنتی ادامه داد: افتتاح استراحتگاه کارگران با حضور محجوب، زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی و کارگران نیز از دیگر برنامه‌‌های این‌همایش دو روزه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز