خبرگزاری کار ایران

جام حذفی؛ حواشی دیدار ذوب آهن و پدیده

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۱۹۸

محمد رضا خلعتبری از پدیده تنها بازیکنی بود که قبل از آغاز بازی به سمت امید نمازی رفت.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم های ذوب آهن و پدیده از سری رقابت های جام حذفی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شده است و با یک گل به سود ذوبی ها در جریان است.

* تیم های ذوب آهن و پدیده در حالی در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف یکدیگر می روند که بازی دو هفته قبل آن ها در لیگ برتر با برتری 2 بر یک پدیده به پایان رسیده بود.

* دو تیم با بنری به مناسبت ایام محرم به میدان آمدند.

* امید نمازی و کادر فنی ذوب آهن قبل از شروع بازی به استقبال یحیی گل محمدی و کادر فنی پدیده رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند.

* بازیکنان و کادر فنی پدیده در آستانه شروع بازی حلقه اتحاد تشکیل دادند.

* محمد رضا خلعتبری از پدیده تنها بازیکنی بود که به سمت امید نمازی رفت؛ در طرف دیگر همه بازیکنان ذوب آهن به جز خارجی ها و ابوذر صفر زاده به سمت یحیی گل محمدی رفتند.

* پشت پیراهن های قرمز رنگ پدیده عبارت « سلام بر محرم، سلام بر حسین » نوشته شده است.

* استقبال خوبی از سوی تماشاگران از این بازی به عمل نیامده و حدود 300 نفر برای تماشای بازی در فولادشهر هستند؛ تماشای این بازی برای هواداران ذوب آهن رایگان است.

* ابوذر صفر زاده بعد از به ثمر رساندن گل اول برای ذوب آهن خوشحالی خود را با نیمکت نشینان تقسیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز