خبرگزاری کار ایران

برگزاری کنفرانس تاثیرات فوتبال بر مسئولیت های اجتماعی در مقر AFC

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۱۲۱

کنفرانس بررسی تاثیرات فوتبال بر مسئولیت های اجتماعی به میزبانی کنفدراسیون فوتبال آسیا و با حضور نمایندگان فدراسیون های عضو در کوالالامپور برگزار شد.

به گزارش ایلنا،کنفرانس بررسی تاثیرات فوتبال بر مسئولیت های اجتماعی به میزبانی کنفدراسیون فوتبال آسیا و با حضور نمایندگان فدراسیون های عضو در کوالالامپور برگزار شد.

در این کنفرانس چشم انداز و جایگاه فوتبال در راستای تاثیرگذاری بر مسئولیت های اجتماعی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از این کنفرانس نوشت؛ تجربه موفق دوره گذشته این کنفرانس که در هنگ کنگ برگزار شد ، موجب گردید که برخی از نهادهای غیرانتفاعی بین المللی به بررسی تاثیرات مثبت فوتبال در تقویت مسئولیت های اجتماعی بپردازند.
در ابتدای این کنفرانس احمد عید الحربی رئیس کمیته مسئولیت های اجتماعی AFCC اظهار داشت: فوتبال تحولاتی را در بسیاری از مناطق آسیا ایجاد کرده و کنفدراسیون تصمیم دارد که در این حوزه فعالیت بیشتری انجام دهد. ما به دنبال تقویت همکاری ها با شرکای خودمان و بهترین سازمان های جهانی در راه تحقق اهداف مورد نظرمان هستیم. در کنار هم اطمینان دارم که می توانیم به اهدافمان که خدمت به مردم آسیاست دست یابیم. مردمی که به کمک ما نیاز دارند تا برای آنها از طریق فوتبال آینده ای روشن و بهتر به ارمغان بیاوریم.
 موضوعات اصلی این کنفرانس پیرامون پنج محور اصلی مطرح شد. چشم انداز و ماموریت های AFC ، بخش کودکان و نوجوانان ، آموزش یکپارچه، انسجام اجتماعی ، سلامت و کمک های بشردوستانه.
 در همین راستا برخی از شرکا و نمایندگان سازمان های بین الملل به بیان تجارب و یافته های خود در این خصوص پرداختند.
 برایان ساسکیویچ، مدیر حوزه استراتژی سازمان مربیان فراقاره ای که یکی از سخنرانان این کنفرانس بود گفت: ورزش و به ویژه فوتبال قدرت یکپارچه ای است که می تواند امید و ارزش های اجتماعی را برای جوامع آسیب پذیر در آسیا به ارمغان بیاورد. این کنفرانس تنها به دنبال برنامه ها و استراتژی های متفاوت در آسیا نخواهد بود بلکه می خواهیم فرصت های همکاری در راستای ارائه برنامه های قوی تری را مورد بررسی قرار دهیم.
 پروژه بازسازی یکی از مدارس ابتدایی در یکی از روستاهای شمال نپال و همچنین در کشور فیلیپین ازجمله مواردی بود که به عنوان نمونه ای از تاثیرات اجتماعی فوتبال و AFC خصوصا در مناطق محروم در این کنفرانس مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز