خبرگزاری کار ایران

به امید یک تورنمنت جذاب

ایران - پورتوریکو؛ اولین جدال بلندقامتان در رقابت‌های جهانی

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۶۴۱

تیم ملی والیبال ایران در اولین مسابقه‌ی خود در رقابتهای والیبال قهرمانی جهان در سال2018 باید رودروی پورتوریکو قرار بگیرد

به گزارش ایلنا، ایران و پورتوریکو در آخرین تقابل خود چهار سال قبل در لهستان و مسابقات قهرمانی جهان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان اسلوبودان کواچ توانستند نتیجه‌ی مسابقه را سه بر صفر به سود خود پایان دهند.

از آن تیم که نتایج فوق‌العاده ای کسب کرد و توانست به رتبه ی ششمی جهان برسد تنها چهار بازیکن در ترکیب فعلی ایران حضور دارند. معروف، موسوی، قائمی و عبادی پور نفراتی هستند که دومین حضور خود در مسابقات جهانی تجربه می‌کنند.

ایگور کولاکوویچ سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال ایران از زمانی که هدایت تیم ایران را بر عهده گرفته و جایگزین لوزانو آرژانتینی شده توانسته به صورت تدریجی پروژه‌ پوست اندازی تیم ملی والیبال را به بهترین شکل انجام دهد و بازیکنان جوان و مستعد را به تیم ملی والیبال ایران اضافه کند.

در سال 2014 و در مسابقات قهرمانی جهان که در لهستان برگزار می‌شد اسلوبودان کواچ توانست نتیجه‌ای شگفت انگیز رقم بزند و اگر کمی شانس با او و شاگردانش یار بود حتی می‌توانست خود را در میان چهار تیم برتر دنیا ببینید اما اینگونه نشد ولی عملکرد او و شاگردانش تحسین جامعه‌ی والیبا و مردم را در پی داشت و همه از نمایش دلپذیر ایران راضی بودند.

کولاکوویچ می‌کوشد تا جایی که امکان دارد خاطرات خوش چهار سال پیش را دوباره تکرار کند . البته باید به این نکته توجه کرد که تیم او بسیار جوان است و هنوز راه زیادی برای این که بتوان به عنوان یک تیم مدعی و صاحب سبک روی آن حساب کرد دارد.

نخستین بازی کولاکوویچ تقریبا از آسان‌ترین بازیهای او خواهد بود جایی که در مقابل پورتوریکویی قرار می‌گیرد که کشوری کوچک در منطقه‌ آمریکای‌مرکزی است که همواره زیر سایه‌ی کوبا و آمریکا قرار گرفته و نتوانسته عرض اندام کند.

برنامه بازی‌های ایران در رقابتهای جهانی در مرحله گروهی به قرار زیر است:

چهارشنبه 21 شهریور ساعت 18:30، ایران - پورتوریکو
پنجشنبه 22 شهریور ساعت 22:10، ایران - بلغارستان
شنبه 24 شهریور ساعت 18:30، ایران - کوبا
دوشنبه 26 شهریور ساعت 22، ایران - لهستان
سه شنبه 27 شهریور ساعت 18:30، ایران - فنلاند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز