خبرگزاری کار ایران

حوزه امنیت اخلاقی، حوزه ای حساس است/پلیس نسبت به همه اقشار جامعه نگاهی مسئولانه دارد

کد خبر : ۶۶۷۵۹۶

رئیس پلیس پایتخت، حوزه امنیت اخلاقی را حوزه‌ای حساس دانست و گفت: پلیس نسبت به همه اقشار جامعه نگاهی مسئولانه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی ویژه کارکنان پلیس امنیت اخلاقی، اظهارداشت: شما کارکنان پلیس امنیت اخلاقی که حیا و عفاف را در جامعه ترویج می‌دهید، باید جایگاه خود را والا دانسته و از حساسیت آن آگاه باشید.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اهمیت آموزش در این حوزه، افزود: پلیس در زمینه ترویج امر حجاب و عفاف نسبت به گذشته عملکرد بهتر و بیشتری داشته و اگر اقدامات ناجا نبود، بخش مهمی از این حوزه در جامعه لطمه می خورد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در بخش های اقتصادی و به ویژه اجتماعی و فرهنگی، عنوان کرد: دشمن که در جنگ سخت راه به جایی نبرد، تلاش دارد با راه اندازی جنگ های نرم به خصوص در زمینه عفاف و حجاب به جامعه اسلامی ما ضربه وارد کند.

فرمانده انتظامی پایتخت، جایگاه و ارزش کار کارکنان پلیس امنیت اخلاقی را در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر، والا دانست و گفت: باید در این مسیر با تمام قدرت و توان ایستاد و از تبلیغات منفی دشمن نترسید.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه جامعه ای معتبر به حساب می آید که در آن حیا و عفت عمومی و خصوصی رعایت شود، گفت: دشمن با تمام توان در جبهه های فرهنگی و اجتماعی در حال فعالیت است و ما باید عاقلانه و با برنامه جلوی دشمن ایستادگی کنیم.

این مقام ارشد انتظامی، حوزه امنیت اخلاقی خصوصا، حجاب را امری حساس و مهم برشمرد و افزود: پلیس امنیت اخلاقی فرایند جدید را در این زمینه به کار بسته که شامل، آموزش های اجتماعی، روانشناختی و اخلاقی است.

رئیس پلیس پایتخت، نگاه پلیس را به جامعه مسئولانه دانست و خاطرنشان کرد: ما برای هدفی والا به میدان آمده ایم و در این راه نهایت صبر را در برابر ناملایمات خواهیم داشت و پای هدف خود می ایستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز