خبرگزاری کار ایران

در ۱۰ دقیقه آخر بازی مصدوم شدم

قلی‌زاده: کی‌روش به من آزادی عمل داده است/اردوهای تیم ملی کافی نیست

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۵۷۳

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: سرمربی تیم ملی به من در زمین آزادی عمل داده و فکر می‌کنم این مسئولیت را خوب انجام دادم.

به گزارش ایلنا،علی قلی‌زاده بعد از برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: خوشبختانه همه بازیکنان تیم ملی خوب کار کردند و من هم خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کردم امیدوارم شرایط تیم ملی هم همین‌گونه ادامه داشته باشد.

وی در خصوص اینکه ظاهراً بعد از پایان مسابقه مصدوم شده است، گفت: در ۱۰ دقیقه آخر بازی مچ پایم پیچید ولی چون تعویض نداشتیم مجبور شدم به همان شکل ادامه بدهم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایطش در باشگاه بلژیکی گفت: خیلی خوشحالم که در شارلروا شرایط خوبی دارم و در همه بازی‌ها به صورت ثابت به میدان رفتم. روز شنبه هم یک بازی بسیار مهم داریم.

قلی‌زاده در خصوص اینکه کی‌روش به وی آزادی عمل در زمین داده است، گفت: سرمربی تیم ملی از من خواسته که یک در مقابل یک‌ها را دریبل بزنم و فکر می‌کنم این مسئولیت را خوب انجام دادم. 

وی در خصوص شرایط تیم ملی و روند آماده‌سازی ملی‌پوشان گفت: اردوها کافی نیست چون در جام ملت‌ها اگر بخواهیم شرایط خوبی داشته باشیم باید فدراسیون به ما کمک کند تا مقام خوبی به دست بیاوریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز