خبرگزاری کار ایران

هجوم امیر قلعه نویی برای دستیابی به جام/ صید امتیازات قهرمانی از هفته هفتم

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۴۰۸

سپاهانی‌ها با امید شکستن طلسم ناکامی‌های تیم‌شان، به هر زحمتی بود سرمربی تیم همشهری‌شان را به خدمت گرفتند که البته تلاش‌های آذری برای نگه داشتن قلعه‌نویی در ذوب‌آهن هم فایده‌ای نداشت.

به گزارش ایلنا، این تنها تلاش سپاهانی‌ها نبود، بلکه آنها ابزارهای لازم را نیز در اختیار قلعه‌نویی قرار دادند. قلعه‌نویی خیلی زود کارش را در این تیم شروع کرد و با جذب بازیکنان مد نظرش مثل مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان، سجاد شهباززاده، بختیار رحمانی، کی‌روش استنلی و... تیمش را برای رویارویی با حریفان در لیگ هجدهم و البته پایان دادن به ناکامی‌های چند سال اخیر سپاهان شروع کرد.

سپاهان با هدایت امیر قلعه‌نویی کارش را با رویارویی با صنعت نفت آبادان شروع کرد و در نخستین قدم بدون زدن گلی بازی را با تساوی به پایان برد. در هفته دوم سپاهانی‌ها، رو در روی سپیدرود بحران‌زده صف‌آرایی کردند و با زدن 6 گل این بازی را به پایان رساندند. شاگردان امیر قلعه‌نویی با روحیه خوبی به مصاف شاگردان آقا معلم رفتند و البته باز هم به تساوی با پیکان رضایت دادند. هفته چهارم شهرآورد اصفهان با برد شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. سپاهان در هفته پنجم میزبان تراکتورسازی بود که با تساوی به پایان رسید و این نتیجه در هفته ششم هم مقابل پارس جنوبی جم تکرار شد. به این ترتیب سپاهانی‌ها با دو برد، 4 تساوی و بدون باخت تا هفته ششم کارشان را ادامه دادند و در رده دوم جدول، البته با اختلاف 5 امتیاز از صدر جدول، قرار گرفتند.

این نتیجه به مذاق مسوولان سپاهان که انتظارات بیشتری از تیم‌شان داشتند، خوش نیامد و در نهایت تابش مدیرعامل سپاهان سکوت را شکست و در آخرین مصاحبه‌اش عنوان کرد که از تیمش راضی نیست و باید سپاهان حداقل در بازی‌های خانگی به حداکثر امتیازها دست پیدا می‌کرد اما باید دید این انتقاد از قلعه‌نویی و تیمش با چه هدفی صورت می‌گیرد به طور حتم مدیرعامل سپاهان به خوبی می‌داند که این نوع انتقاد به مذاق قلعه‌نویی و حتی برخی بازیکنان خوش نخواهد آمد و ممکن است با واکنش‌هایی هم روبه‌رو شود اما چرا اینگونه سریع از تیمش انتقاد می‌کند؟

واقعیت این است که با نگاهی به جدول بازی‌ها متوجه خواهیم شد که بازی‌های آسان سپاهان از هفته هفتم لیگ برتر شروع خواهد شد و این تیم می‌تواند با موفقیت در این بازی‌ها رشد خوبی نشان دهد و در نهایت با حفظ این روند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند. سپاهان در هفته هفتم رقابت‌ها به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت، تیمی که بازی‌های خوبی به نمایش نگذاشته و البته حالا با بحران نیمکت هم روبه‌رو شده است. سپاهان در این دیدار میزبان خواهد بود و در صورتی که بتواند به سه امتیاز برسد انتظارات مدیرعامل برآورده خواهد شد.

 این تیم در هفته هشتم رقابت‌ها میهمان نفت مسجد سلیمان قعرنشین است و به احتمال زیاد کار سختی مقابل این تیم کم مهره نخواهد داشت. شاگردان امیر قلعه‌نویی قبل از یک بازی سخت در هفته دهم، یک بازی آسان نیز در هفته نهم رقابت‌ها مقابل نساجی مازندران خواهند داشت، آنها در این بازی هم میزبان هستند و به نظر می‌رسد رسیدن به سه امتیاز بازی کار سختی برای آنها نخواهد بود. سپاهانی‌ها بعد از این هفته یک بازی سنگین مقابل استقلال خواهند داشت که برای عبور از سد استقلال و موفقیت در این دیدار باید در سه بازی آینده خود، حداکثر امتیازها را کسب کنند. شاید بتوان گفت که مدیرعامل سپاهان با نگاهی به بازی هفته دهم رقابت‌ها، از تیمش انتقاد می‌کند و امیدوار است که با این انتقاد تیمش بهتر از گذشته خود را برای سه دیدار آتی آماده کند و حداکثر امتیازها را کسب کند، یک انتقاد سیاستمدارانه که شاید به سپاهان کمک کند، البته اگر قلعه‌نویی را دچار موضع منفی نکرده باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز