خبرگزاری کار ایران

ستاره‌های احتمالی نساجی برابر پرسپولیس؛

برانکو حواسش به این چند بازیکن باشد / از آقای گل تا سیم خاردار مازنی

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۳۳۶

چند بازیکن در ترکیب نساجی هستند که می‌توانند پرسپولیس را به دردسر بیاندازند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نساجی مازندران باید روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود و دیدار سرخپوشان تهران و مازندران جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

نساجی به دلیل صعودش از لیگ یک به لیگ برتر شاید ابتدای فصل تیم قدرتمندی نشان نمی‌داد ولی با گذشت 5 هفته از لیگ برتر و علیرغم نتایج نه چندان درخشان این تیم، بازی خوب شاگردان نکونام و دردسرهایی که برای تیم‌های پرهزینه‌تر از خودش ایفا کرد و نشان داد می‌تواند تیمی باشد که یقه غول‌های لیگ برتری را می‌گیرد. در این تیم چند بازیکن حضور دارند که انگیزه بالایی هم برای این بازی خواهند داشت و غفلت از آنها می‌تواند برای  برانکو جبران ناپذیر باشد.

 

فرشاد فرجی

پرسپولیسی‌ها از او خاطره خوشی ندارند و بازی هفته پایانی راه‌آهن - پرسپولیس در لیگ پانزدهم که او به همراه سایر نفرات دفاعی تیمش مانع قهرمانی پرسپولیس قطعاً به این زودی‌ها از ذهن پاک نمی‌شود. فرجی بازی‌های خوبی برای نساجی انجام می‌دهد و ستون محکمی در خط دفاعی تیمش است که عبور از او کار سختی نیست.

 

ولسیانی

در ذوب‌آهن نمایش خوبی داشت و به عنوان یک بازیکن چند پسته توانایی‌هایش را به نمایش گذاشت و در نهایت با نظر مثبت نکونام به نساجی رفت. ولسیانی در نساجی دفاع وسط بازی می‌کند و شم دفاعی بالای او و کم اشتباه بودنش کار را برای مهاجمان حریف سخت می‌کند.

 

احمد عبدالله‌زاده

هافبک دفاعی نساجی بازی‌های خوبش در تیم‌های جنوبی را این بار در شمال به نمایش می‌گذارد. او به خوبی میانه میدان نساجی را کنترل می‌کند و می‌تواند کار سختی برای هافبک‌های برانکو در بازیسازی رقم بزند.

 

محمد آبشک

زوج عبدالله‌زاده در خط هافبک دفاعی به خوبی با او هماهنگ شده و استفاده از دو هافبک دفاعی که عملکرد خوبی هم در ترکیب دارند تا حدودی کمربند دفاعی را محکم می‌کند. آبشک فصل خوبی تا اینجای کار داشته و می‌تواند پرسپولیس را هم به دردسر بیاندازد.

 

علی‌اصغر عاشوری

جمع خوزستانی‌های نساجی با حضور او جمع شده است و توانسته زیر نظر نکونام به روزهای اوجش برگردد و به عنوان یک هافبک هجومی به خوبی ایفای نقش کند.

 

سجاد آشوری

وینگر چپ نساجی از خوب‌های این تیم در پنج هفته گذشته بوده است و اگر روی فرم باشد کار سختی برای ماهینی و نفرات سمت راست پرسپولیس رقم می‌زند.

 

محمد عباس‌زاده

علاوه بر اینکه گزینه اصلی نساجی برای گلزنی است، انگیزه‌های خاصی برای این بازی دارد و می‌خواهد مقابل تیم سابقش توانایی‌های خود را به رخ برانکو بکشد. پرسپولیس باید خیلی مراقب این بازیکن باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز