خبرگزاری کار ایران

یاوری:شادی و نشاط بچه ها در فستیوال از هر نتیجه ای مهمتر بود

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۲۶۶

سرمربی تیم ملی نونهالان پس از حضور در ششمین فستیوال ملی فوتبال پایه پسران سطح فنی این رویداد را بالاتر از دوره های گذشته ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، محمد یاوری که یکی از حاضران در ششمین فستیوال ملی فوتبال پایه پسران کشور در کردان کرج بود در این خصوص اظهار داشت: خیلی خوشحالم که ششمین دوره این فستیوال هم با حضور پرشور استان ها برگزار شد و امیدوارم این رویداد تاثیر خوبی در آینده فوتبال کشور داشته باشد.
 
یاوری اضافه کرد:من شاهد برگزاری تعدادی از بازی ها در این فستیوال بودم. یکی از نکات بسیار مهم شادابی و نشاط بچه ها بود. در واقع باید بگویم بچه ها خوشحال بودند و از بازی کردن لذت می بردند که این مسئله از هرچیزی و هر نتیجه دیگری مهمتر است. ما باید به دنبال برنامه هایی باشیم که موجب جذب هرچه بیشتر و بالا بردن علاقه بچه ها باشد. 
 
سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان همچنین پیرامون استعدادیابی فستیوال اظهار داشت:خوشبختانه روند استعدادیابی بسیار خوب بوده است و بسیاری از این دوستان همکاران خوب ما هستند که اطلاعات را منتقل خواهند کرد. بر اساس مشاهدات خودم باید بگویم به عقیده من این دوره از فستیوال نسبت به دوره های قبلی از نظر فنی شرایط بهتری داشته و شاهد حضور بازیکنان بهتری بودیم. امیدوارم انتخاب و استعدادیابی در استان ها هم به خوبی انجام شده باشد اما بر اساس آنچه خودم دیدم می توانم بگویم توانایی تکنیکی بازیکنان همچنین شرایط فیزیکی و جسمی آنها نسبت به سنی که دارند قابل قبول بود و بر همین اساس انتظار می رود خروجی فستیوال هم از دوره های گذشته بهتر باشد.
 
یاوری در پایان با اشاره به اهمیت پیوند فستیوال با اردوهای مناطق نه گانه کشور نیز گفت: طرح استعدادیابی مناطق 9 گانه کشور بسیار مهم است و موجب می شود روند شناسایی همچنین پرورش و آموزش بازیکنان در سراسر کشور به خوبی دنبال شود. امیدوارم پیوند و تعامل خوبی بین این دو بخش وجود داشته باشد و بازیکنان برگزیده این فستیوال هم در اردوهای مناطق مشارکت کنند تا در نهایت به خروجی مطلوبی برای تیم های ملی خصوصا در رده نونهالان برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز