خبرگزاری کار ایران

امیر عابدزاده، قدم به قدم تا جایگاه پدر

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۰۴۳

گلر جوان تیم ملی کشورمان کم کم خودش را به ترکیب اصلی کی‌روش نزدیک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حضور امیر عابدزاده در تیم ملی و دعوتش از سوی کی‌روش در جام جهانی 2018 از نکات جالب و جذابی بود که به واسطه خاطرات خوشی که بابت سال‌ها حضور پدرش، احمدرضا عابدزاده در ذهن فوتبالدوستان بود با استقبال خوبی هم مواجه شد.

امیر عابدزاده شاید تنها کسی باشد که در فوتبال ایران توانست از زیر سایه نام پدر خارج شده و برای خودش اعتباری کسب کند و سری در سرها بلند کند و حالا به مرور خودش را به ترکیب اصلی تیم ملی هم نزدیک می‌کند.

کی‌روش در جهام جهانی و از بین چند گزینه محتمل دروازه‌بانی در نهایت عابدزاده، مظاهری و بیرانوند را همراه خود به روسیه برد و نفراتی از جمله حسین حسینی، علیرضا حقیقی و چند گزینه دیگر پشت خط ماندند.

در فهرست جدید کی‌روش پس از جام جهانی بازهم شاهد تغییراتی در گلرهای مورد نظر او بودیم و با خط خوردن مظاهری و اضافه شدن حسینی مشخص شد این دو نفر جایگاه ثابتی در تفکرات کی‌روش ندارند و گلرهای ثابت کی‌روش بیرانوند و عابدزاده هستند.

با مقایسه این موارد می‌توان متوجه شد نزدیک‌ترین رقیب بیرانوند برای ترکیب اصلی تیم ملی عابدزاده‌ است و جایگاه محکم‌تری نسبت به دیگر رقبای خود دارد. این در حالیست که پیش از جام جهانی کمتر کسی احتمال حضور او در جمع بازیکنان تیم ملی را می‌داد و حالا عابدزاده بیش از هرکسی به ترکیب اصلی نزدیک شده است و منتظر کوچکترین لغزش بیرانوند است تا جای او را بگیرد و جانشین خلف پدرش در ترکیب اصلی باشد.

شاید کی‌روش در بازی با ازبکستان او را هم بازی دهد و محک خوبی برای عقاب کوچک باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز