خبرگزاری کار ایران

در آستانه برگزاری دوره سی و سوم؛

چارت تشکیلاتی تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۰۱۷

چارت تشکیلاتی سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، اعضای تشکیل دهنده چارت برگزاری سی و سومین دوره تور بین‌المللی نیمه‌حرفه‌ای دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان مشخص شدند.

بر این اساس مجید خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی به عنوان رئیس شورای عالی، محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری، چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و عظیم عبدل‌نژاد ممقانی رئیس هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی به عنوان دیگر اعضای شورای عالی تور سی و سوم معرفی شدند.

همچنین بهتاج به عنوان مدیر تور، اصغر خدایاری مشاور عالی، حبیب ستوده نژاد جانشین تور، ابراهیم فیروزی دبیر تور، رسول هاشم‌کندی کمیته فنی و اجرایی، جبرئیل منصور قربانی کمیته هماهنگی پزشکی و آنتی دوپینگ، حسن دباغی نژاد شاطری کمیته تدارکات و پشتیبانی، جابر اسدی کمیته حراست و امنیت، علی عبدل زاده کمیته امور بین الملل، ناصر هوشیار کمیته فرهنگی و روابط عمومی، مهدی اصل لاهیجانی کمیته امور مالی، داود مقصودی کمیته دبیرخانه و جواد امان زاده به عنوان جانشین دبیر انتخاب شده‌اند.

 سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از هشتم تا سیزدهم مهر 97 در شش مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول، رکابزنان مسیر تبریز – ارومیه را رکاب خواهند زد و در مرحله دوم باید مسیر ارومیه – منطقه آزاد ارس را طی کنند.

در مرحله سوم مسیر منطقه آزاد ارس تا تبریز پیش روی شرکت کنندگان خواهد بود و در مرحله چهارم نیز رکابزنان تبریز را به مقصد سرعین طی خواهند کرد. مسیر بازگشت سرعین – تبریز، مرحله پنجم را شامل خواهد شد و در مرحله ششم و پایانی، شرکت کنندگان باید در داخل شهر تبریز مسافت تعیین شده را طی کنند تا چهره تیم ها و نفرات برتر مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز