خبرگزاری کار ایران

خوشحالیم که مقابل ازبکستان قرار می گیریم

کی روش: آزمون تیم ملی را ترک نکرده است/ قراردادم با ایران امضا نشده است؛ مردانه توافق کردیم/ شجاعی به زودی پدربزرگ می شود!

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۹۴۴

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان اظهار داشت: ما از فیفا به خاطر بازی فردا تشکر می کنیم و خوشحال هستیم که مقابل ازبسکتان قرار می گیریم.

وی در ادامه افزود: فردا با تیم قدرتمندی بازی خواهیم داشت که بزایکنان باتحربه و بامهارت بالایی دارد. هکتور کوپر هم به تازگی سرمربی این تیم شده است. فکر می کنم هواداران یک باز فوق العاده را رزرو کرده اند.دلیل آن هم این است که هر دو تیم بازی جنگجویانه و زیبایی را خواهند داشت. ما کم کم و به آرامی خود را برای جام ملت های آسیا آماده می کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره عدم حضور سردار آزمون در تیم ملی گفت: آزمون بعد از جام جهانی گفت که به خاطر دلالیلی مدتی از تیم ملی دور خواهد بود. او هیچ وقت تیم را ترک نکرده است. او قبل از اینکه چنین تصمیمی بگیرد با من در این باره صحبت و مشورت کرد. او نیم خواست که در بازی های معمولی تیم ملی به خاطر مسائل شخصی بازی کند. بعد از مدتی فکر می کنم همه چیز درست شود.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران اضافه کرد: دوست دارم تاکید کنم که حضور در جام جهانی به تیم های آسیایی که در این جام بودند کمک نمی کند که لزوما در جام ملت ها هم موفق شوند. برای موفقیت در جام ملت ها باید سخت تلاش کنیم، انگیزه و شور و شوق بازیکنان را افزایش دهیم تا بتوانیم قهرمان شویم.  بازی در جام ملت ها آسان نخواهد بود و تیم های خوب زیادی در این دوره حضور خواهند داشت. هر چقدر بیشتر کار کنیم می توانیم بیشتر در این رقابت ها موفق شویم. درباره حضور کوپر در تیم ملی ازبکستان نیز باید بگویم که این تصمیم عالی بود و مسئولان فدراسیون فوتبال ازبکستان بهترین تصمیم را گرفتند. من برای کوپر غیر از تقابل با ایران آرزوی موفقیت می کنم.

وی درباره شایعه سرمربی گری اش در تیم ملی ازبکستان خاطرنشان کرد: توانایی این را ندارم که با خودم مذاکره کنم. حالا کوپر سرمربی ازبکستان است و من هم برای این تیم‌آرزوی موفقیت می کنم.البته به غیر از بازی با ما.

سرمربی تیم ملی ایران درباره قراردادش گفت: قرارداد من با ایران به اتمام رسیده است و با فدراسیون فوتبال ایران در حال مذاکره هستیم.ما هنوز قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده‌ایم و فقط به یک توافق مثل یک مرد واقعی رسیده‌ایم. فقط باید آن‌را وارد کاغذ بکنیم، بنویسیم و امضا کنیم.

کی روش در پایان درباره علت حضور 7 ساله اش در ایران و در یک تیم که در فوتبال‌اسیا کم سابقه است گفت: این راز، بازیکنانم هستند.یک اعتماد متقابل با بازیکنان پیدا کرده‌ام. نتایج خوب و بدی را در این مدت بدست آورده‌ایم. یک چیز را در این مدت فهمیده‌ام و آن هم اینکه اگر به این بازیکنان اعتماد کنید، آن‌ها هم با قدرت به این اعتماد پاسخ می‌دهند. یکی دیگر از دلایل هم بازیکنان جوانی چون شجاعی هستند که همیشه خوب و سطح بالا بازی می کنند. او به زودی پدربزرگ می شود(خنده)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز