خبرگزاری کار ایران

تخفیف رزرو هتل‌های 5 ستاره تبریز در سایت رهی نو

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۵۱۲

تبریز پایتخت تاریخی و یکی از شهرهای بزرگ شمال غربی ایران است که آب‌وهوای سرد کوهستانی و طبیعتی بی‌نظیر دارد. مناظر طبیعی فوق‌العاده تبریز، این شهر را به مقصد سفری پرترددی تبدیل کرده است؛ بنابراین رزرو هتل تبریز کار دشواری نیست، کافیست بدانید از هتلتان چه انتظاری دارید.

ایلنا؛ لیست قیمت هتل های تبریز از اقتصادی تا لاکچری در نوسان است و برای رزرو هتل های تبریز با تخفیف، می‌توانید به سایت های رزرو آنلاین هتل سر بزنید. برای رزرو هتل تبریز، نزدیکی به جاذبه های دیدنی تبریز را مد نظر داشته باشید.

قیمت رزرو هتل های تبریز با تخفیف

هتل کایا لاله پارک تبریز

هتل 5 ستاره کایا لاله پارک تبریز، محیطی آرام دارد و رو به مناظر زیبای طبیعی شهر تبریز و کوهستان است. این هتل در بهترین نقطه شهر تبریز واقع شده است و در لیست قیمت هتل های تبریز، دارای تخفیف در ایام خاصی است. هتل کایا در تبریز از مجموعه هتل های زنجیره ای کایای ترکیه است که به‌روزترین امکانات هتل های پنج ستاره را دارد. هتل کایا تبریز اتاق ها و سوییت‌های تمیز و متنوعی برای مسافران با سلیقه های مختلف دارد و امکان رزرو آنلاین، رزرو هتل تبریز را برای گردشگران راحت کرده است. اتاق‌ها و سوییت‌های هتل نوساز کایا، سیستم تهویه مطبوع دارند و شامل اتاق های لوکس، سوییت‌های جونیور، سوییت اکسکیوتیو و سوییت رویال می‌شود.

تخفیف رزرو هتل‌های 5 ستاره تبریز در سایت رهی نو

امکانات مجموعه آبی هتل کایا تبریز شامل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، اسپا و... می‌شود. سالن بدنسازی نیز برای ورزشکاران امکان ادامه حرکات تناسب اندام خود را فراهم می‌کند. همچنین رستوران های متنوع هتل کایا تبریز، انواع غذاهای ترکی را سرو می‌کنند و می توانید از پذیرایی لوکس تبریزی‌ها بهرمند شوید. سالن احتماعات هتل کایا تبریز برای برگزاری انواع جلسات کاری، همایش‌ها، سمینارها و مراسم‌های خانوادگی مناسب است. همچنین مرکز خرید لوکس لاله در مجاورت هتل، برای تهیه سوغاتی و عاشقان خرید، امتیازی ویژه برای قیمت رزرو هتل کایا تبریز محسوب می‌شود.

هتل شهریار تبریز

هتل پنج ستاره شهریار تبریز در منطقه خوش‌آب‌وهوای ائل گلی قرار دارد و نوساز با امکانات استاندارد هتل های لوکس برای رزرو هتل تبریز، گزینه مناسبی است.

با اقامت در هتل شهریار تبریز، آرایشگاه در چند قدمی شماست و می‌توانید سالگرد ازدواج یا تولدتان و سایر موقعیت‌های ویژه را با ظاهری آراسته برگزار کنید. سالن اجتماعات و سالن کنفرانس هتل شهریار تبریز برای رزرو هتل تبریز توسط تیم های تجاری مناسب است؛ زیرا برای برگزاری همایش ها و جلسات نیازی به خارج شدن از هتل ندارند. سالن بدنسازی هتل شهریار تبریز موجب تحرک و نشاط مسافران در طول سفر می‌شود و سالن ماساژ این هتل، برای خستگی درکردن بسیار مناسب است.

دکوراسیون مدرن اتاق های هتل شهریار تبریز هر سلیقه ای را راضی می‌کند و پیش از رزرو هتل تبریز، لیست قیمت هتل های تبریز را برای مدت زمان اقامت در هتل شهریار، می‌توانید ببینید. سوییت مجلل پرزیدنتال و سوییت کانکتد برای اقامت خانواده ها مناسب اند.

رستوران‌های هتل شهریار بسیار مجلل هستند و خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کنند. رستوران کاکتوس هتل شهریار تبریز، با خوراک های محلی برای رزرو هتل تبریز، امتیازی ویژه محسوب می‌شود زیرا مسافران را از مراجعه به رستوران های بیرون هتل، بی‌نیاز می‌کند. کافی شاپ هتل شهریار تبریز برای جلسات کاری و قرارهای رمانتیک و عاشقانه بسیار مناسب است.

هتل شهریار تبریز در ابتدای جاده ائل گلی واقع شده است و آب و هوایی دلپذیر دارد و تا مجموعه خرید الماس نیز فاصله زیادی ندارد.  

هتل لاله کندوان تبریز

در لیست قیمت هتل های تبریز، هتل لاله کندوان تبریز، از جمله هتل های ۵ ستاره است که امکانات بی‌نظیری برای اقامت دارد. هتل صخره ای کندوان در روستای کندوان قرار دارد و دیواره هایش سنگی است. این هتل متفاوت، اتاق‌های جکوزی‌دار دارد و در فصل سرما، لذت کم‌نظیری را به مسافران ارائه می‌دهد. سوییت های امپریال و رویال هتل کندوان تبریز، امکاناتی لوکس در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

تخفیف رزرو هتل‌های 5 ستاره تبریز در سایت رهی نو

رستوران های هتل سنتی کندوان لاله با فضایی ویژه، انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه را برای مسافران سرو می‌کند. فضای سبز این هتل بسیار قشنگ است و آلاچیق‌های زیبای فضای باز، از امکانات ویژه این هتل صخره ای است. برای رزرو هتل تبریز و تجربه اقامت در فضایی متفاوت، هتل کندوان انتخاب مناسبی است. برای اقامت در هتل کندوان و رزرو هتل های تبریز با تخفیف، سایت های رزرو آنلاین هتل رهی نو را نگاه کنید. پیش از رزرو هتل تبریز بهتر است در نظر بگیرید که هتل صخره ای کندوان تبریز، حدود یک ساعت تا جاذبه های گردشگری، فاصله دارد.و بکر بودن و فضای طبیعی آن باعث جذب تعداد بالایی از مسافران ایرانی و خارجی است. تخفیف رزرو هتل لاله کندوان تبریز را در نظر داشته باشید.

هتل پارس ائل گلی

هتل 5 ستاره ائل گلی تبریز از لوکس‌ترین گزینه ها برای رزرو هتل تبریز است. این هتل مجلل، تمامی امکانات تفریحی را با استانداردهای جهانی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. اتاق‌ها و سوییت‌های هتل ائل گلی تبریز، برای خانواده‌ها و افراد مهم تجاری مناسب هستند.

رستوران های متعدد هتل ائل گلی تبریز، انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کنند و رستوران گردان هتل ائل گلی، رستوران الماس و رستوران یاقوت، مسافران را از مراجعه به رستوران های خارج از هتل، بی‌نیاز می‌کند. کافی‌شاپ این هتل برای قرارهای ویژه کاری و رمانتیک دنج است و رضایت مسافران را فراهم می‌کند.

پارکینگ، آتلیه عکاسی، آرایشگاه و... از امتیازات مسافران هتل ائل گلی تبریز است. سالن بیلیارد، استخر مخصوص بزرگسالان و خردسالان، سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، از تفریحات شما در طول سفرتان به تبریز می‌تواند باشد.

تخفیف رزرو هتل‌های 5 ستاره تبریز در سایت رهی نو

هتل ائل گلی در پارک ائل گلی قرار دارد و به دریاچه و فضای سبز دسترسی دارد. همچنین برای رزرو هتل تبریز، هتل ائل گلی گزینه مناسبی است زیرا به مقبره الشعرا، مسجد کبود و سایر اماکن دیدنی، نزدیک است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز