خبرگزاری کار ایران

20 خوش یمن برای تیم ملی و کی روش/ به ازبکستان نمی بازیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۴۷۴

تیم ملی ایران با کی روش برای چهارمین بار در روز بیستم ماه به مصاف رقبای خود می رود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه روز بیستم شهریورماه به مصاف ازبکستان می رود تا خود را کم کم برای حضور در جام ملت های آسیا آماده کند.

ملی پوشان در حالی پا به تاشکند می گذارند تا مقابل شاگردان هکتور کوپر صف آرایی کنند که این تیم با سرمربی آرژانتینی خود تازه کار را به دست گرفته است.

ایران با کی روش برای چهارمین بار در روز بیستم یک ماه به میدان می رود. در سه مسابقه قبلی هیچ گاه شکست حاصل نشده و ایران به دو برد و یک تساوی دست پیدا کرده است.

ابتدا در 20 ابان ماه 1390 بود که ایران به مصاف بحرین رفت و با نتیجه 1-1 به پایان رسید. مجتبی جباری زننده تک گل این مسابقه بود. 5 سال بعد و در تاریخ 20 مهر بود که ایران در ورزشگاه آزادی به دیدار کره جنوبی رفت و با تک گل سردار آزمون به پیروزی دست پیدا کرد. و نهایتا 20 آبان ماه همان سال ایران با نتیجه 8-1 از سد پاپوآ گینه نو رفت و با حساب 8-1 صاحب برد شد. گوچی(سه گل)، کریم انصاری فرد(دو گل)، دژاگه، طارمی و رضاییان گلزنان ایران بودند.

با استناد به این آمار می توان مطئن بود که بازهم ایران در روز بیستم و با سرمربی گری کی روش شکست نخواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز