خبرگزاری کار ایران

باور به گل‌های بیشتر نداشتیم؛

​دست‌نشان: نمایش اکسین دلخواه ما بود

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۲۱۸

سرمربی مس کرمان که کاملا از نمایش شاگردانش راضی به نظر می‌رسید، به تمجید از آنها پرداخت.

به گزارش ایلنا، نادر دستنشان در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل اکسین گفت: بازیکنان خوش فکر، باشعور و باتعصب ما امروز 90 دقیقه جانانه جنگیدند و عملکرد فوق العاده‌ای ارائه کردند. تماشاگران ما هم از حمایت دست نکشیدند و نتیجه خوبی از همبستگی دریافت کردند.

سرمربی مس درباره راه و روش تیمش برای پیروزی بر اکسین گفت: اکسین تیم پرمهره‌ای است و امکانات زیادی دارد و ما به خوبی به این مسئله آگاه بودیم و تمرینات خود را متناسب با سبک و شرایط این تیم طرح ریزی کرده بودیم. برنامه ما در این بازی حساب شده بود و بر اساس برنامه‌هایمان که استفاده از خلاء موجود بین مدافعان این تیم بود گل زدیم. در نیمه دوم اکسین هجوم بیشتری آورد و در واقع این نوع بازی مطابق خواسته ما بود و دیدید که مدافعان و دروازه‌بان تیم ما هوشمندانه توپ‌ها را کنترل کردند. ضد حملاتی روی دروازه اکسین ترتیب دادیم اما بازیکنانم باور رسیدن به گل‌های بعدی را نداشتند.

وی در پاسخ به اینکه آیا رفاقت و همدلی در تیمش به مرز ایده آل رسیده یا خیر، بیان داشت: از همان روز اول دغدغه‌ام ایجاد رفاقت در تیم بود و وجود فرزاد حسینخانی کمک زیادی به این مسئله می‌کند. او آرزو دارد در سال‌های آخر فوتبالش سربلند شود و مس را به لیگ برتر برساند. البته در این خصوص هنوز کار داریم و باید رفاقت و همدلی در تیم ما به اوج برسد.

دستنشان در خصوص برنامه تیمش در جام حذفی گفت: تمرکز ما روی لیگ است و نیم نگاهی به جام حذفی داریم. در جام حذفی به دنبال استفاده از بازیکنانی هستیم که کمتر بازی کرده‌اند و نیاز به فرصت دارند. البته به جام حذفی برای بالا بردن روحیه تیمی هم نگاه ویژه‌ای داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز