خبرگزاری کار ایران

پست اینستاگرامی خطاب به هواداران تبریزی؛

آخرین تلاش‌های اخباری برای بازگشت به تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۰۰۸

گلر سابق تراکتورسازی با انتشار پستی در اینستاگرام خود از علاقه‌اش به بازگشت به این تیم خبر داد.

به گزارش ایلنا، یکی از بازیکنان مطرحی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بیرون گود ماند و نتوانست پس از فسخ قرارداد با سایپا به تیم جدیدی برود، محمدرضا اخباری بود.

وی که اوضاع خوبی در این تیم نداشت، تلاش زیادی برای جدایی از جمع نارنجی‌پوشان داشت و در نهایت موفق شد قراردادش را فسخ کند ولی هنوز با تیم جدیدی به توافق نرسیده است.

در روزهای اخیر شنیده می‌شد اخباری مورد توجه ماشین‌سازی قرار دارد و مهاجری قصد دارد او را برای رقابت با دخسوس که از روزهای اوجش فاصله گرفته است به تیمش ببرد ولی مذاکرات تا این لحظه به نتیجه نرسیده که دلیل آن در پست اینستاگرامی امروز این بازیکن عنوان شده است.

اخباری در پست خود عنوان کرد که علاقه دارد به تیم سابقش تراکتورسازی برگردد.

او در اینستاگرام خود خطاب به هواداران تراکتور نوشت:

سپاس از شما پرشورهای مهربان و دوست داشتنی که همواره لطف و محبت خود را من دریغ نکردید؛ شمایی که در طول یکسال گذشته هربار نامم به میان آمد، با الفاظ گوناگون خواهان بازگشتم شدید و آنقدر مرا شرمنده کرده اید که چاره ای ندارم جز اینکه مقابل خواسته هایتان سر تعظیم فرود آورم. آن روز که به ناچار و به واسطه قراردادم با سایپا مجبور به ترک تیم محبوبم شدم، گفتم که روزی برمی گردم و تا آخرین نفس لطف تان را جبران می کنم. نمی دانم زمانش حالا است یا نه، اما اگر تا الان تیم جدیدم را انتخاب نکردم، دلیلی جز حضور دوباره کنار شما پرشورها ندارد. راحت تر که بگویم، برای من کجا بهتر از جایی که با صدای «قارتال» گفتنشان روحیه ام صد چندان می‌شود؟ پس بازهم صبر می‌کنم تا شاید این وصال حالا محقق شود. بقیه اش هم می سپارم به قسمت و حکمتی که خداوند برای بنده هایش در نظر می‌گیرد. یاشاسین تراکتور، یاشاسین آذربایجان.

این صحبت‌های اخباری در حالی مطرح شده که او در سال آخر حضورش در این تیم عملکرد چندان مطمئنی نداشت و پس از آن در سایپا هم کم کم نیمکت نشین شد و دیگر به او بازی نرسید تا حاصل بازی دو فصل اخیر او ناکامی باشد و از طرفی محسن فروزان این روزها نمایش‌های نسبتاً خوبی در تراکتورسازی داشته و اگر اخباری به این تیم برود بعید است بتواند به ترکیب اصلی راه یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز