خبرگزاری کار ایران

شکایت ناپولی به یوفا؛ چرا لیورپول و پاریسن ژرمن در گروه ما هستند؟!

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۷۰۴

ناپولی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در گروه دشواری حاضر شده که واکنش رییس باشگاه را در پی داشته است.

به گزارش ایلنا، آئورلیو دلائورنتیس، رییس ناپولی از این ناراحت است که تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید با لیورپول، نایب‌قهرمان فصل پیش دیدار کند. این رییس ایتالیایی قصد دارد به یوفا شکایت کند، چرا‌که در گروه آنها به جز لیورپول، پاری سن‌ژرمن و ستاره سرخ بلگراد هم حضور دارند و این یکی از دشوارترین گروه‌های این رقابت‌ها را رقم می‌زند.

لیورپول با وجود رسیدن به فینال فصل پیش، در سید سه قرعه‌کشی قرار گرفت. ناپولی در سید دو بود و پی‌اس‌جی در سید یک. اینکه لیورپول در سید سه بوده باعث ناراحتی دلائورنتیس شده است: «ما خیلی ناراحتیم. از یوفا در این زمینه توضیح خواهم خواست. لیورپول، فینالیست لیگ قهرمانان، در سید سه؟ این فاجعه است!»

یوفا بر اساس ضریب هر باشگاه سید آن را مشخص می‌کند. ضریب یوفا برای هر باشگاه بر اساس عملکرد تیم در پنج سال گذشته محاسبه می‌شود. لیورپول در فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان و دو سال قبل‌تر به فینال لیگ اروپا رسید اما در فصل‌های 17-2016 و 14-2013 در رقابت‌های اروپایی حاضر نبود. آنها در فصل 15-2014 در لیگ قهرمانان بازی کردند اما در مرحله گروهی حذف شدند و به لیگ اروپا رفتند و در آن مسابقات هم در نخستین مرحله کنار رفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز