خبرگزاری کار ایران

سورپرایز برانکو ایوانکوویچ در خط حمله پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۹۵

نیمکت پرسپولیس اگر این‌قدر بی‌تجربه نبود، نبود سیامک نعمتی هم تا این اندازه آزاردهنده به نظر نمی‌رسید. برای برانکو اما بدتر از این نمی‌شد که یکی از بهترین‌هایش در بازی رفت برابر الدحیل را در بازی برگشت در اختیار نداشته باشد.

به گزارش ایلنا، او حالا به جای حسرت خوردن، باید فکری به حال جای خالی نعمتی بکند اما کدام بازیکن پرسپولیس این توانایی را دارد که در زمین مدام تغییر پست بدهد و در همه‌ پست‌ها هم بهترین باشد؟ شاید عالیشاه گزینه‌ مناسبی باشد. یا حتی نوراللهی و رسن. اما موضوع این است که آنوقت جای آنها را چه کسی باید پر کند وقتی همه‌ هم‌پستی‌هایشان روی نیمکت، بی‌تجربه‌اند؟

این یعنی برانکو دوباره باید به منشا اعتماد کند. حال آنکه این بازیکن نیجریه‌ای نه قدرت دریبلینگ نعمتی را دارد و نه می‌تواند جای عالیشاه را در خط هافبک پر کند که پروفسور دوباره امید را به خط حمله ببرد و منشا را یک خط عقب‌تر بفرستد. با این حال گادوین منشا همچنان گزینه‌ اول است برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس. مگر اینکه مرد کروات بخواهد غافلگیرمان کند. اینگونه که به جای منشا، شایان مصلح را در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان بفرستد.

چنین تغییری را می‌گویند برانکو تنها با هدف قرار دادن مصلح در خط حمله برای استفاده از قدرت سرزنی‌اش خواهد پذیرفت اما پیش از این دیده‌ایم که او این بازیکن را در پست هافبک چپ هم به بازی گرفته بود. انتخاب برانکو اگر مصلح باشد، او را جلوتر از انصاری در سمت چپ قرار می‌دهد تا عالیشاه مثل بازی رفت، نزدیک به علی علیپور و در سایه‌ او حرکت کند. اگر چه احتمالا آقای سرمربی بازی دادن به گادوین منشا را که اتفاقا عاقلانه‌تر به نظر می‌رسد، انتخاب خواهد کرد و شاید حضور مصلح در خط حمله در دقایق پایان بازی و در صورت نیاز پرسپولیس به گل، اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز