خبرگزاری کار ایران

سوآرز با مسی هم عقیده است؛ باید علیه رئال مادرید باشیم!

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۵۴

لوییس سوآرز گفته که بارسلونا تحت فشار است و باید در این فصل به نتایج درخشانی برسد، چرا که لیونل مسی به طرفداران قول داده بازیکنان هر کاری که از دستشان برمی‌آید انجام می‌دهند تا بتوانند لیگ قهرمانان را از رئال مادرید پس بگیرند.

به گزارش ایلنا، بارسا در چهار سال گذشته، سه بار فاتح لالیگا شده است. آنها با این حال آخرین بار در سال 2015 قهرمان اروپا شده‌اند و پس از آن سه قهرمانی پیاپی رئال مادرید در این رقابت‌ها را تماشا کرده‌اند. مسی در ماه آگوست و پیش از بازی جام خوان گامپر مقابل بوکا جونیورز، خطاب به تماشاگران حاضر گفت که هدف اصلی بارسا در این فصل این است که جام لیگ قهرمانان را از رئال مادرید پس بگیرد. سوآرز در مصاحبه‌ای به شوخی گفته است: «مسی همین حالا هم از نظر قهرمانی، ما را تحت فشار گذاشته است! البته حالا بستگی به ما دارد که در میدان چطور عمل کنیم. پس از بازی گامپر درباره فشاری که او به تیم وارد کرد صحبت کردیم (می‌خندد) اما این نشان می‌دهد که لیونل چطور بازیکنی است و تا چه حد به دنبال پیروزی است. امیدوارم  آنچه که او آرزویش را داشته به حقیقت بپیوندد.»

سوآرز گفته مسی که در فهرست بهترین بازیکنان سال فیفا جایی نداشته، بی‌صبرانه منتظر موفقیت در این فصل است. بارسلونا سه فصل است که در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف می‌شود و مسی با آرژانتین هم در جام جهانی ناکام بوده است.

سوآرز می‌گوید: «او واقعا باانگیزه است، به‌ویژه پس از جام جهانی و لیگ قهرمانان. حالا او کاپیتان تیم است. او رهبر ماست و می‌خواهد که جام‌ها را بالای سر ببریم. ما یک تیم باکیفیت و مربی داریم که می‌تواند همه چیز را فتح کند.

اما فتح لیگ قهرمانان کار واقعا دشواری است و مسی به‌ تنهایی نمی‌تواند این دستاورد را به ارمغان بیاورد. این کار نیاز به تلاش جمعی دارد، حالا هر چقدر هم که مسی خوب باشد. ما باید یکپارچه باشیم. لئو شایسته بیشتر از اینهاست.روشن است که ما از اینکه مادرید در هر سه دوره گذشته قهرمان لیگ قهرمانان شده عصبانی هستیم. آنها تاریخ‌ساز شدند و خاری در پای ما هستند.»

مادرید در تابستان تغییرات گسترده‌ای داشته و زین‌الدین زیدان از سمت مربیگری این تیم کنار رفته و جایش را به خولن لوپتگی داده است. کریستیانو رونالدو هم با قیمت 100 میلیون یورو به یوونتوس فروخته شده است.

مسی بر این باور است که رفتن رونالدو باعث تضعیف رئال شده است اما سوآرز گفته که بارسا نباید رئال را دست کم بگیرد، چرا که برخی از بازیکنان مانند کریم بنزما و گرت بیل، نقش‌های مهم‌تری را پس از رفتن رونالدو به عهده گرفته‌اند.

سوآرز گفت: «مادرید کیفیت بسیاری دارد و مربی جدیدی هم به تیم آمده است. شما باید مراقب باشید و آنها را به ‌آسانی کنار نگذارید. مادرید و بارسا فراتر از هر بازیکنی هستند. بازیکنانی که در رئال تا پیش از این محدود شده بودند حالا در سطح خوبی دارند بازی می‌کنند.»

بارسا البته در تابستان تمام بازیکنان خوبش را نگه داشت و چهار خرید جدید هم داشت: آرتور ملو، کلمان لنگله، مالکوم و آرتورو ویدال. سران باشگاه امیدوارند که بتوانند با این بازیکنان، برای فتح لیگ قهرمانان بجنگند. سوآرز گفت: «این خریدها از هر جهت مطابق با چهره بارسلونا است. این بازیکنان فروتن و سختکوش هستند و سرشان را پایین می‌اندازند. به جز آرتور، بقیه می‌دانند که فوتبال اروپا به چه ترتیب است.

من از کیفیت آرتور و لنگله غافلگیر شده‌ام. مسی به من گفت که آرتور او را به یاد ژاوی می‌اندازد. آرتورو ویدال هم جانش را برای تیم می‌گذارد و مالکوم مانند داگلاس کاستا بازی می‌کند.»او همچنین درباره شایعه انتقال پل پوگبا به بارسلونا گفت: «او می‌خواهد برای جام‌های بیشتری بجنگد».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز