خبرگزاری کار ایران

تهدید ناواس برای جدایی از رئال مادرید

کد خبر : ۶۶۵۶۵۱

پیوستن تیبو کورتوا به رئال مادرید، رقابت درون دروازه این تیم را به اوج رسانده است.

به گزارش ایلنا، فلورنتینو پرس از سال 2015 در پی جذب یک دروازه‌بان بزرگ برای رئال بود. او به ناواس اعتماد کافی را نداشت و حتی تا پای معاوضه او با دخئا نیز پیش رفت ولی زیدان حامی این دروازه‌بان کاستاریکایی بود و این قضیه در نهایت منتفی شد. پس از چند تلاش ناموفق، پرس امسال به هدف خود رسید و تیبو کورتوا را با رقم نازل 35 میلیون یورو از چلسی جذب کرد.

از همان ابتدا مشخص بود که با حضور ناواس و کورتوا، لوپتگی برای انتخاب مرد شماره یک مشکل خواهد داشت. او پس از اینکه در سوپرجام اروپا و دو بازی اول لالیگا به ناواس میدان داد، در نهایت تصمیم گرفت برابر لگانس از کورتوا استفاده کند؛ در حالی که دو روز قبل از آن بازی، ناواس به‌عنوان بهترین دروازه‌بان فصل اروپا انتخاب شده بود.

شب گذشته ادواردو ایندا، سردبیر سابق مارکا که چند سالی است در برنامه ال چیرینگیتو فعالیت می‌کند، ادعا کرد که ناواس از طریق ایجنتش رئال را تهدید به جدایی کرده است. او پس از اطلاع از نیمکت‌نشینی خود که یک روز قبل از بازی بود، بسیار خشمگین شده و تهدید کرده است که اگر در لالیگا یا لیگ قهرمانان ثابت بازی نکند، همین زمستان، رئال را ترک خواهد کرد. اکنون باید دید لوپتگی و مسوولان رئال چه واکنشی به این تهدید نشان خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز