خبرگزاری کار ایران

واکنش متیس به انتشار خبر درخواست ترامپ برای ترور بشار اسد

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۰۸۱

وزیر دفاع ایالات متحده اظهارات یک نویسنده آمریکایی در کتابش درباره توهین وی به رئیس‌جمهوری آمریکا را رد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایندپندنت، «جیمز متیس» وزیر دفاع ایالات متحده، در پیامی توئیتری به گزارش‌ها مبنی بر این‌که او از اجرای دستور رئیس‌جمهوری این کشور برای ترور رئیس‌جمهوری سوریه خودداری کرده است، واکنش نشان داد. 

پیشتر یک نویسنده آمریکایی در کتاب جدیدش فاش کرده بود که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور، سال گذشته میلادی ترور «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه، را خواستار شده بود ولی وزیر دفاعش از اجرای این دستور خودداری کرد.

روزنامه «واشنگتن‌پست»، روز گذشته گزیده‌هایی از کتاب مذکور را که به قلم «باب وودوار» نویسنده شهیر آمریکایی است، منتشر کرد.

این کتاب، که هنوز در بازار منتشر نشده است، جدیدترین کتابی است که از جزئیات تنش در داخل کاخ سفید در سایه ریاست‌جمهوری ترامپ رونمایی می‌کند.

نویسنده کتاب «ترس» می‌نویسد، متیس به مشاوران خود گفته که رفتار و سطح درک رئیس‌جمهوری آمریکا «در حد یک کودک دبستانی» است. 

جیمز متیس در پیامی توئیتری در واکنش به این خبر نوشت: «حرف‌های تحقیرآمیزی که در کتاب وودوار درباره رئیس‌جمهوری به من نسبت داده شده است هیچ‌گاه از زبان من بیرون نیامده یا در حضورم مطرح نشده است.»

متیس در پیام توئیتری خود نوشت که این که او «نگاهی تحقیرآمیز» به ترامپ دارد یا آن‌که «توهین به دفتر ریاست‌جمهوری را تاب می‌آورد»، تنها «ساخته و پرداخته خیالات» است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز