خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

مهمترین اولویت ناجا رسیدگی به حاشیه‌‌نشینی است/افزایش کلانتری در حاشیه مشهد

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۰۳۳

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های ناجا رسیدگی به حاشیه‌نشینی شهرها است، گفت: در سال گذشته در حاشیه شهر مشهد افزایش کلانتری داشتیم‌.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در ارتباط تصویری با خراسان رضوی در پاسخ به سوالات مردمی استان خراسان رضوی اظهار داشت: شهر مشهد به دلیل زیارتی بودن یکی از پر ترددترین شهرها است و سالانه میلیون‌ها نفر به این شهر تردد می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای تسهیل در تردد زائران باید برنامه‌ریزی شود، گفت: در حوزه نیروی انتطامی بنده با قاطعیت اعلام می‌کنم که در گذشته و امروز نگاه ویژه‌ای به شهر مشهد به دلیل زائران امام رضا (ع) شده است.

سردار اشتری گفت: خوشبختانه با کارهای صورت گرفته امروز در جاده‌های منتهی به شهر مشهد هیچگونه مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: جاده‌های منتهی به مشهد امروز مجهز به دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلف هستند و یکی از اولویت‌های ما مجهز کردن پلیس راه و راهور مشهد است.

سردار اشتری در خصوص حاشیه نشینی شهر مشهد گفت: موضوع حاشیه نشینی یکی از مهمترین اولویت‌های ناجا است. در سال گذشته و طی بازدید‌های مکرر از حاشیه شهر مشهد کلانتری‌ها افزایش داشته و مقرهای موقت و گشت های بیشتری از حاشیه‌ شهر مشهد صورت گرفته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه مشکلات حاشیه نشینی در شهر مشهد کمتر شده است و امیدواریم با همت استاندار، مردم و مسئولین و همکاران شرایط بهتری ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز