خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: خوشحالم دوباره دعوت شدم/ برای رونالدو کری نخواندم؛ آن حرف یک معجزه بود

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۸۷۵

دروازه بان تیم ملی ایران درباره اردوی تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند درباره اردوی تیم ملی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره به تیم ملی دعوت شدم. دو روز است که تمرینات را شروع کردیم. تمرینات خوبی است و فردا نفرات تکمیل می شوند.

وی در ادامه افزود: ان شالله که با تلاش بازیکنان و کادر فنی بهترین عملکرد را داشته باشیم و نتایج بهتری را بگیریم. بازی هایی که در تیم ملی درجام جهان انجام دادند انتظارات را بالا برد. باید اردوهای خوبی را پشت سر بگذاریم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

دروازه بان تیم درباره بازی با ازبکستان خاطرنشان کرد: تیم قبل از جام جهانی آنها هم همان تیمی بود که روی آن سرمایه گذاری کرده اند. این بهترین بازی ممکن است و نفراتی که کمتر بازی کرده اند خودشان را نشان دهند.

خبرنگاری در مورد اینکه تنها یک بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده سوالی پرسید که به او اعلام شد سوالات حاشیه‌ای مطرح نشود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بعد از پنالتی که او از رونالدو گرفت این بازیکن دچار افت روحیه شده و نتوانسته گلزنی کند، گفت:‌ رونالدو سال قبل در رئال مادرید هم تا هفته 7-8 گلی نزد. او از بهترین بازیکنان دنیا است و همین که سرمربی تیمش از او تعریف می‌کند و می‌گوید کاملا در خدمت تیم است نشان از رضایت از عملکرد او دارد. امیدوارم او در مسابقات آینده به تیمش کمک کند.

بیرانوند  در مورد اینکه قبل از جام جهانی کری برای رونالدو خواند و حالا قبل از جام ملت‌ها چه کری برای بهترین مهاجم آسیا دارد،‌اظهار داشت: آن اتفاق کری نبود بلکه یک معجزه بود که خدا آن حرف را در دهان من گذاشت. به خاطر روحیه‌ای که مردم ایران به من دادند این اتفاق افتاد. با توجه به گلزنی‌های رونالدو و شوخی‌هایی که با من می‌شد می‌خواستم حرفی بزنم که باعث روحیه برای خودم شود. الان هم کری نمی‌خوانم و همه حریفان آماده هستند و امیدوارم بتوانم آماده شوم و به تیمم کمک کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز