خبرگزاری کار ایران

سرهنگ انصاری خبر داد:

کشف و ضبط کالا و اسلحه غیرمجاز در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۸۶۷

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط چهار کالای قاچاق در یکی از انبارهای محدوده شرف‌آباد یاسوج خبرداد.

سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در راستای ماموریت ذاتی و واگذاری مبارزه با قاچاق کالا و ارز به سازمان اطلاعات سپاه، در یک اقدام اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از یک محل دوپوی کالا، چهار قلم کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

وی از کشف و ضبط سه میلیون و ۵۴۴ هزار و ۲۴۰ نخ انواع سیگار، ۴۰ هزار و ۳۳۰ پاکت تنباکو میوه‌ای، سه تن و ۲۴ کیلوگرم تنباکو فله ای، یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و ۱۰ لیتر مشروبات الکلی قاچاق در عملیات اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

انصاری با تقدیر از همراهی دستگاه قضایی به‌ویژه دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: ۲ متهم این پرونده تحویل دستگاه قضایی استان شده است.

وی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست در صورت مشاهده کالاهای قاچاق و ارز و یا احتکار کالاها و اقلام در انبارها یا هر جای دیگر، اطلاعات لازم را در اختیار سازمان اطلاعات سپاه فتح یا مجموعه اطلاعاتی استان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم انجام شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز