خبرگزاری کار ایران

مازیار: ​انتقال لژیونرها به دیپلماسی و تبلیغ رسانه ای موثر نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۸۵۱

اصغر مازیار گفت: باید بتوانیم بازیکن را از لحاظ رسانه ای به شکل های مناسب تبلیغ کنیم و نمایش دهیم و فرآیند سوم آن دیپلماسی قضیه است.

به گزارش ایلنا، برنامه " ورزش بدون ویرایش" رادیو گفت و گو با موضوع اینکه چرا بعد از 2 جام جهانی لژیونرهای ایرانی را در لیگ های معتبر اروپایی نداریم؟ و با حضور اصغر مازیار کارشناس، مربی و مدرس فوتبال و AFC  روانه آنتن شد.

مازیار در مصاحبه با رادیو گفت و گو اظهار داشت: برای انتقال لژیونرها سه فرآیند اصلی وجود دارد. اولین فرآیند این است که بازیکن دیده و برای او مشتری پیدا شود.

وی در ادامه این مطلب افزود: فرآیند بعدی این است که بتوانیم بازیکن را از لحاظ رسانه ای به شکل های مناسب تبلیغ کنیم و نمایش دهیم و فرآیند سوم آن دیپلماسی قضیه است. نقل و انتقالات به مدیریت باشگاه ها برمی گردد که دیپلماسی خوبی نسبت به این قضیه داشته باشند.

مربی و مدرس فوتبال خاطرنشان کرد: بنابراین برای دیده شدن نیاز داریم که رقابت ها و مسابقات بین المللی زیادی داشته باشیم. هرچه قدر که تعداد این مسابقات بیشتر شود شانس دیده شدن هم بیشتر خواهد شد.

مازیار گفت: در حال حاضر هر کسی که به دنبال بازیکنی باشد به وب سایت های مخصوص آن مراجعه می کند و با بررسی ویژگی های او می تواند فردی را انتخاب کند. اما به نظر می رسد که این نوع انتخاب باید از این حد فراتر برود. یعنی وب سایت های باشگاه های ما فعال تر شوند.

وی در ادامه برنامه ورزش بدون ویرایش از رادیو گفت و گو تاکید کرد: مدیران باشگاه ها باید مدیرانی باشند که قاعده بازی نقل و انتقالات را بلد باشند و با کارهای رسانه ای و تبلیغات بیشتر بازیکن را به قیمت بالاتری بفروشند اما متاسفانه این کار را انجام نمی دهند.

مربی و مدرس فوتبال یادآور شد: اگر یک آکادمی بتواند در سال یک بازیکن به تیم خود بدهد یعنی خیلی خوب کار کردهاست. به دلیل اینکه در فوتبال پایه خوب کار نکرده ایم و بازیکنانی که در قدیم فوتبال را به صورت ذاتی یادگرفته بودند و نه آکادمیک الان دچار مشکلات زیادی شده ایم.

مازیار عنوان کرد: باید ویترین بازیکنان را از طریق دیپلماسی باشگاهی تبلیغ کنیم که متاسفانه این کار را هم انجام نداده ایم. علاوه بر این، شکل بستن قراردادها در باشگاه های ما غلط است و بازیکنان قرارداد یک ساله دارند در نتیجه باشگاه ها هم از این قرارداد یک ساله سودی نمی برند.

وی همچنین تاکید کرد: باشگاه های ما برای اینکه انتقال خوبی داشته باشند باید قراردادهای خود را با بازیکنان در داخل محکم تر منعقد کنند و مدت آن را سه یا چهار ساله  کنند. ضمن اینکه باشگاه های ما باید نظام مند شوند و در تولید بازیکن کار کنند و بازیکن را به خوبی بفروشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز